перейти на сайт>>

Стратегічне планування на підприємстві

ID роботи: 2527
Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ
1. Організаційно-економічна характеристика
2. Сутність, мета, принципи та моделі стратегічного планування
3. Зміст і структура стратегічного плану
4. Аналіз системи стратегічного планування на підприємстві
4. Аналіз системи стратегічного планування на підприємстві
4.1. Діагностика зовнішнього та внутрішнього середовища
4.2. Використання системи стратегічного управління
5. Планування стратегії організації
Висновки
Література
Додатки



Висновок:

Стратегічне планування – це процес, який передбачає аналіз маркетингового середовища і можливостей фірми, прийняття рішення щодо маркетингової діяльності та їхню реалізацію. Вона здійснюється на трьох рівнях – корпоративному, рівні бізнес-одиниць (СБО) і на рівні товару й складається з таких етапів: формування місії фірми, визначення цілей фірми, маркетингового аудиту, SWOT-аналізу, визначення маркетингових цілей, формування маркетингової стратегії, контролю маркетингу.

Об’єктом дослідження курсової роботи є Станично-Луганське державне лісогосподарське підприємство (скорочено Держлісгосп), що засноване на державній власності, входить до складу державного лісогосподарського об’єднання “Луганськліс” і підпорядковане державному комітету лісового господарства України. Дане підприємство є рентабельним.

Об’єкт дослідження можна віднести до великих підприємств тому, що середньооблікова чисельність працюючих (у 2008 році) – 384 чол.

Для того, щоб якомога краще провести аналіз процесу використання стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства, мною було здійснено ряд заходів, а саме:

- аналіз внутрішнього середовища підприємства (описано організаційну структуру управління основних підрозділів підприємства, розроблено загальне дерево цілей підприємства та дерево маркетингових цілей та заходів);

- аналіз зовнішнього середовища підприємства (описано вплив основних факторів зовнішнього середовища на діяльність підприємства: споживачів, конкурентів, законодавчих актів тощо);

- проведено аналіз сильних і слабких сторін підприємства (SWOT-аналіз);

- портфельний аналіз за методом Бостонтонської консультативної групи та портфельний аналіз за методом Мак Кінсі (після здійснення портфельного аналізу можна стверджувати, що підприємство можна віднести до позиції матриці – “важкі діти”. За твердженням теоретиків та практиків маркетингу такі підприємства потребують значних коштів для підтримки діяльності. Високі показники темпу зростання ринку і низький показник відносної частки ринку потребують значних фінансових витрат і зумовлюють вибів стратегії, спрямованої на збільшення частки ринку. Отже, перша альтернатива маркетингової стратегії – інтенсифікація зусиль і вкладання коштів у розвиток підприємства, друга альтернатива маркетингової стратегії –стратегія елімінації).

Здійснивши ретельний аналіз діяльності об’єкта дослідження курсової роботи можна зробити такий висновок: Держлісгосп не використовує економічно свої ресурси. На мою думку, найкраще було б розробити та впровадити в життя стратегію забезпечення. Для цього потрібно удосконалити організаційну структуру управління, а саме – створити відділ маркетингу (збуту).

Стратегія розвитку товару передбачає збільшення обсягу збуту завдяки вдосконаленню наявних і розробці нових товарів для наявних ринків (споживачів). Так, на сьогоднішній день Держлісгосп займається виготовленням і продажем лише обмеженого (сталого) асортименту продукції не виготовляючи товари народного споживання та продукцію механічної переробки деревини.

Отже, на мою думку, буде доречним запропонувати Держлісгоспу виготовляти такі види продукції:

- столярні вироби, а саме вікна, двері, балконні рами, меблі, карнизи, підвіконники та інше;

- вироби з лісочних відходів, а саме мітли, жіночі прикраси, ДВП, тару, сірники та інше;

продуктові товари народного споживання, а саме сік та консерви з ягід.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: