


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ, РОЛЬ ТА МІСЦЕ ІМІДЖУ У ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ
1.1. Теоретико-методологічні засади та стратегії позиціонування торгової марки
1.2. Світовий досвід позиціонування у формуванні іміджу торгової марки
1.3. Особливості формування іміджу підприємства у галузі роздрібної торгівлі спортивними товарами
РОЗДІЛ 2. СТВОРЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ КОМПАНІЇ «DECATHLON»
2.1. Інструментарій позиціонування компаній галузі
2.2. Аналіз конкурентного середовища
2.3. Аналіз іміджу основних компаній конкурентів
2.4. Особливості формування іміджу та управління ним в умовах українського ринку
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ТОРГОВОЇ МАРКИ «DECATHLON»
3.1. Аналіз діяльності компанії «DECATHLON» зі створення та підтримання іміджу
3.2. Засоби позиціонування торгової марки «DECATHLON» на українському ринку
РОЗДІЛ 4. НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ «DECATHLON»
4.1. Можливості підвищення конкурентоспроможності торгової марки «DECATHLON»
4.2. Обґрунтування напрямів удосконалення позиціонування компанії «DECATHLON»
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com