перейти на сайт>>

Стратегія позиціонування у формуванні іміджу торгової марки (за матеріалами ТОВ «ДЕКАТЛОН Україна», м. Київ)

ID роботи: 11045
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 70 стор.
Вартiсть: 450 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ, РОЛЬ ТА МІСЦЕ ІМІДЖУ У ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ

1.1. Теоретико-методологічні засади та стратегії позиціонування торгової марки

1.2. Світовий досвід позиціонування у формуванні іміджу торгової марки

1.3. Особливості формування іміджу підприємства у галузі роздрібної торгівлі спортивними товарами

РОЗДІЛ 2. СТВОРЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ КОМПАНІЇ «DECATHLON»

2.1. Інструментарій позиціонування компаній галузі

2.2. Аналіз конкурентного середовища

2.3. Аналіз іміджу основних компаній конкурентів

2.4. Особливості формування іміджу та управління ним в умовах українського ринку

РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ТОРГОВОЇ МАРКИ «DECATHLON»

3.1. Аналіз діяльності компанії «DECATHLON» зі створення та підтримання іміджу

3.2. Засоби позиціонування торгової марки «DECATHLON» на українському ринку

РОЗДІЛ 4. НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ «DECATHLON»

4.1. Можливості підвищення конкурентоспроможності торгової марки «DECATHLON»

4.2. Обґрунтування напрямів удосконалення позиціонування компанії «DECATHLON»

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: