перейти на сайт>>

Стратегія розвитку бренду компанії

ID роботи: 10297
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 43 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

ВСТУП

1. ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ БРЕНДу ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

1.1. Поняття та сутність бренду

1.2. Характеристика бренд-орієнтованого підходу до управління   підприємством

1.3. Місце стратегії розвитку бренда у системі стратегій підприємства

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ БРЕНДОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «POWER MEDIA COMPANY»

2.1. Характеристика ТОВ «Power Media Company»

2.2. Загальна характеристика брендової політики ТОВ «Power Media Company»

2.3. Дослідження ролі комунікаційних заходів у просуванні бренду «Power Media Company»

3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ КОМПАНІЇ ТОВ «POWER MEDIA COMPANY»

ВИСНОВКИ

ЛІТЕРАТУРА

ДОДАТКИ



Висновок:
Підводячи підсумки курсової роботи зазначимо, що більшість сучасних корпорацiй, установ i підприємств розуміють, що їх успіх повинен підтримуватись проведенням постійної комунікативної політики. Це допомагає завжди залишатись в інформаційному просторі, що, своєю чергою, дає можливість проводити моніторинг запитів клієнтів тієї чи іншої інформації, яка надається установами, корпораціями та підприємствами. Використовуючи зовнішню дію маркетингових комунікацій та внутрішню спрямованість брендингу, комунікативна політика організації або компанії може надати більшої цінності бренду. Для імплементації ефективної комунікативної стратегії організації повинні позиціонувати бренд, застосовуючи зовнішню спрямованість маркетингових комунікацій. Стратегія розвитку бренду – це комплекс заходів, спрямованих на зміцнення позиції бренду у конкурентному середовищі та образу бренду у сприйнятті споживача. Тобто реалізація стратегії має забезпечувати перехід у новий, прогресивніший стан, зумовлений підвищенням ефективності функціонування бренду і, як результат, підприємства в цілому. Характеристика маркетингової діяльності ТОВ «Power Media Company» показала, що підприємство успішно працює на ринку інтернет-реклами. Основними видами діяльності компанії є: розробка web-додатків, просування програмних продуктів (маркетинг, реклама, СЕО), дизайн будь-якої складності (рекламні матеріали, брендинг, 3d візуалізація), поліграфія, розробка логотипу та фірмового стилю, рекламні послуги: широкоформатний друк, фото та відео зйомка, написання рекламних текстів, продаж комп’ютерного обладнання. У процесі написання курсової роботи був проведений ряд досліджень, в ході яких проаналізовано діяльність компанії, а також зроблений аналіз брендової політики ТОВ «Power Media Company». Отримані дані дозволили зробити SWOT-аналіз, на підставі якого були визначені проблеми, що стоять перед ТОВ «Power Media Company» на даному етапі його розвитку, які пов’язані з недостатнім інформуванням цільової аудиторії і слабкою впізнаваністю фірмового стилю. На підставі проведених досліджень і поставлених проблем було прийнято рішення про розробку ефективної стратегії розвитку бренду ТОВ «Power Media Company». Для її розробки у третьому розділі даної курсової роботи були визначені цілі і завдання, а також після ряду досліджень сформульовані стратегії і тактики, згідно інтересам і особливостям цільової аудиторії. Для досягнення поставлених цілей були сплановані онлайн- та офлайн-стратегії розвитку бренду, тактичні дії в рамках яких полягали в роботі зі ЗМІ та профільними форумами, запуском контекстної і таргетованої реклами, участі у спеціалізованих заходах, а також створення і модернізації власних інформаційних ресурсів. Практичне використання результатів роботи і впровадження розглянутих та запропонованих заходів дасть позитивний ефект і сприятиме розширенню ринкової частки та підвищенню престижу та іміджу на ринку інтернет-реклами компанії.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: