перейти на сайт>>

Стратегії виходу фірми на зовнішні ринки

ID роботи: 8463
Тип роботи:
Об'єм: 56 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні засади розвитку стратегій виходу фірми на зовнішні ринки

1.1 Теорія (мотиви/причини) виходу фірми на зовнішній ринок і місце маркетингової стратегії в цьому процесі

1.2. Особливості розробки стратегії та організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства

1.3. Аналіз основних етапів з прийняття рішень по виходу організації на зовнішні ринки

Висновок до розділу 1

РОЗДІЛ 2. Дослідження сучасних тенденцій використання стратегій зед в міжнародних компаніях

2.1. Види зовнішньоекономічних стратегій та умови їх використання у залежності від типу ринку та розмірів підприємства

2.2. Міжнародний досвід використання стратегій зовнішньоекономічної діяльності

Висновок до розділу 2

РОЗДІЛ ІІІ. Особливості розробки та реалізації стратегії зовнішньоекономічної діяльності на прикладі кондитерської корпорації «ROSHEN»

3.1.  Аналіз особливостей стратегічного планування зовнішньоекономічної діяльності кондитерської корпорації «ROSHEN»

3.2. Аналіз системи стратегічного планування  зовнішньоекономічної діяльності Корпорації ROSHEN

3.3. Обґрунтування збутової  стратегії ЗЕД

Висновок до розділу 3

Висновки

Список використаних джерел



Висновок:

У сучасних умовах глобалізації економічних відносин перед підприємствами України стоїть завдання консолідації в міжнарод­ний економічний простір. Для того, щоб досягти цієї мети необхідно роз­робляти стратегічні плани. При цьому важливо визначитися із загальним напрямом стратегії, з розумінням сутності стратегії, оскільки в даний час під стратегією розуміється як загальний напрям дій, так і план заходів, а також їх послідовність у часі і просторі. 

Розуміння стратегії як плану заходів дозволяє підприємствам визна­читися з основними видами дій щодо виходу на зовнішньоекономічні ри­нки і по закріпленню своєї позиції на цих ринках. З іншого боку розуміння стратегії як загального напрямку розвитку у зовнішньоекономічній діяль­ності вимагає узгодження даного виду стратегії із загальним вибором на­прямків господарювання підприємства, тому важливо визначитися з її економічною сутністю.

Стратегія передбачає формування головних довго­строкових цілей та завдань, визначення засобів їх досягнення, які дозво­ляють реалізувати обраний напрямок життєдіяльності підприємства та оцінити ступінь його успішності у відповідності з предметною спрямова­ністю.

За умов поширення глобалізаційних процесів та інтеграції багатьох на­ціональних економік до спільного світового простору, одним з головних напрямків господарської діяльності підприємства є його зовнішньоекономі­чна діяльність, що є складовою частиною формування, становлення та роз­витку підприємства. Зовнішньоекономічна діяльність здійснюється згідно з певним набором підходів, які можна охарактеризувати в рамках стратегії реалізації ЗЕД.

Форми присутності в міжнародному економічному просторі зумовлені методами виходу, проникненням компаній на зарубіжні ринки, які, у свою чергу, обґрунтовуються інтересами компанії в міжнародному співробітництві, а також динамікою і специфікою розвитку національних ринків та перевагами, які можуть бути отримані від міжнародної діяльності. Багато компаній відмовляються від планів інтернаціоналізації своєї діяльності та виходу на іноземні ринки, оскільки, по-перше, мають стабільні позиції на внутрішньому ринку, добре знають своїх споживачів, посередників, конкурентів, мають досвід у сфері правового забезпечення бізнесової діяльності тощо; по-друге, побоюються невизначеності міжнародного середовища через брак досвіду та інформації. Між тим багато обставин змушують придивлятися до зарубіжних ринків та шукати шляхи до міжнародного співробітництва.

Не зважаючи на відмінності міжнародних маркетингових стра­тегій у різних секторах світової економіки, спільними аспектами їх розробки є аналіз глобальних тенденцій розвитку галузі, ура­хування потреб суспільства та корпоративна соціальна відповідаль­ність, ефективне і результативне використання маркетингових ко­мунікацій, побудова рекламних кампаній з урахуванням можливостей соціальних медіа. Обґрунтована антикризова марке­тингова стратегія дозволила багатьом компаніям в турбулентних умовах глобального середовища домогтися ринкового успіху і ма- ксимізувати фінансову результати діяльності.

Практика міжнародного маркетингу демонструє високу варіатив­ність підходів до формування міжнародних стратегій. Кожна ком­панія прагне враховувати властиві лише їй фактори успіху: специ­фіку підприємницької діяльності, доступні ресурси, особливості ринкової кон’юнктури тощо. В умовах напруженої міжнародної конкуренції міжнародні компанії починають застосовувати все більш інтенсивні та агресивні форми маркетингової діяльності: на глобальних ринках компаніями все частіше використовуються про­гресивні маркетингові технології, які передбачають розробку креа- тивних корпоративних стратегій маркетингової поведінки, що сприяє формуванню оригінального конкурентного іміджу економіч­ного суб’єкта, фірмового стилю управління, спеціалізованих про­дуктово-ринкових стратегій, властивих саме цій компанії.

Проведене дослідження ефективності зовнішньоекономічної стратегії  кондитерської Корпорації ROSHEN показало, що дана компанія використовує стратегію «захиста позиція», що проявляється у наступних діях: орієнтація на довгострокову стратегію подальшого розвитку, а не на тактичні напрямки по швидкому отриманню прибутку; орієнтація всіх напрямків діяльності фірми на постійне дослідження та задоволення потреб споживачів; активна інноваційна діяльність по залученню інвестицій в перспективні напрямки діяльності; постійна орієнтація на високу якість продукції (на всіх підприємствах корпорації працює система управління якістю, котра відповідає вимогам ISO 9001:2000, що підтверджується наявністю у кожної з фабрик «Сертифікатів відповідності»); розширення товарного асортименту, впровадження ексклюзивних видів кондитерських виробів; постійна активізація рекламної діяльності (використання аудіо-, відеореклами, використання зовнішньої та реклами у пресі).

Про  ефективність  стратегії  кондитерської  корпорації  свідчить  той  факт,  що за рейтингами  останніх  років  «ROSHEN» посідає  перше місце серед найпотужніших брендів України.

Після проведення SWOT - аналізу Корпорації ROSHEN, можна зробити висновок, що на підприємстві переважають сильні сторони, і воно має можливості для подальшого розвитку, реалізація яких значною мірою залежить від ефективності управління збутовою діяльністю.

Проте підприємству варто працювати над освоєнням більшої частки ринку та збільшити обсяг продажу продукції; стабілізувати та зменшити витрати на виробництво продукції; постійно підвищувати рівень кваліфікації працівників та збільшити їх заробітну плату; збільшити кількість каналів збуту на даному ринку продукції.

Окремим напрямом підвищення конкурентоспроможності компанії має стати подальше розширення присутності на зарубіжних ринках. При цьому в результаті аналізу потенційних цільових ринків було виявлено, що найбільш пріоритетним є ринок Росії, а переважним способом виходу на даний ринок має стати розвиток виробничих потужностей на території Росії. Привабливим також є і ринок Білорусі, однак щодо цього ринку на початковому етапі слід обмежитись нарощуванням експорту.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: