Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
1. Літературний огляд
1.1. Харчова цінність безалкогольних напоїв і шляхи її поліпшення
1.2. Характеристика асортименту безалкогольних напоїв
1.3. Нові види безалкогольних напоїв і вивчення можливості удосконалення асортименту та поліпшення організації торгівлі
2. Експериментальна частина
2.1. Об’єкт, організація та методи дослідження
2.2. Органолептична оцінка якості
2.3. Оцінка якості за фізико-хімічними показниками
2.4. Способи зберігання безалкогольних напоїв
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додаток
Висновок:
Як видно з приведених вище результатів дослідження, відповіді на поставлені на початку роботи питання можуть звучати так:
Основними споживачами товару є молоді люди у віці від 15 до 30 років з високим рівнем доходу. Інші групи населення слабо залучені в ринок мінеральних вод.
Оскільки основними споживачами товару є молоді люди і підлітки, то основним атрибутом товару для них є смак. Вирішальний вплив на ухвалення рішення про покупку, як правило, надають не рекомендації лікарів і фахівців, а реклама і ради друзів.
Щонайвищою популярністю у покупців користуються газовані різновиди столових мінеральних вод, таких, як «Срібна криниця» і «Aqua Minerale». Даний товар отримується не як профілактичний або лікувальний засіб, а як засіб для угамовування спраги або підняття статусу.
Виходячи з результатів опиту, можна також зробити наступні висновки. Навіть серед людей, що придбавають мінеральну воду з однаковою метою, спостерігається закономірна залежність між типом особи і перевагу маркою, якій віддається. Так, наприклад, життєлюби, естети і консерватори, що належать до однієї вікової групи (від 20 до 25), придбавають на вулиці мінеральну воду для угамовування спраги. Проте перший віддає перевагу «Aqua Minerale», другий - «Срібна Криниця», а третій - «Нарзан». Це пояснюється тим, що перша марка асоціюється з новизною, незвичністю; друга - з піднесеними, «святістю», натхненністю, третя ж стабільна і перевірена часом.
Слід також врахувати скарги, пропозиції і побажання, виказані респондентами в ході дослідження. Ці вислови носили найрізноманітніший характер - від пропозиції здавати пластикові пляшки (між іншим, ділова пропозиція, пластик - дуже стійкий матеріал і якщо його залишити в землі він розкладатиметься роки і роки, засмічувавши навколишнє середовище) до прохання почати випуск мінеральної води із змістом алкоголю. Проте, підсумовуючи результати дослідження, можна сформулювати наступні рекомендації виробникам мінеральної води, що працюють на російському ринку.
Повернути на ринок вже що зарекомендували себе марки лікувальної води
Модернізувати дизайн упаковки
Різноманітити асортимент столових вод. Можливі такі модифікації, як вода з вітамінами і добавками
Різноманітити асортимент розмірів упаковки
Регулярно сповіщати споживачів через ЗМІ про властивості продукту, проводити рекламні акції, розпродажі і конкурси, сприяючі залученню інтересу до продукту
Дані заходи сприятимуть залученню в процес продажів нових клієнтів і допоможе утримати нинішніх прихильників товару.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com