перейти на сайт>>

Творчий стиль діяльності педагога

ID роботи: 1666
Тип роботи:
Об'єм: 36 стор.
Вартiсть: 180 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи формування творчого стилю діяльності педагогів
1.1. Стиль педагогічного спілкування
1.2. Педагогічна майстерність і творчість вчителя: основні поняття
1.3. Творче самовираження - основа педагогічної діяльності
Розділ іі. Формування творчого стилю педагогічної діяльності як актуальна проблема педагогіки
2.1. Психолого-педагогічні погляди на феномен готовності до педагогічної творчості
2.2. Джерела творчості. Фактори, що стимулюють та гальмують педагогічну креативність
2.3. Шляхи формування творчого стилю педагога
Висновки
Література



Висновок:

Отже, педагогічна творчість - виявлення принципових протерiч (проблем), складання i практичне розв'язання педагогiчних задач, пiдпорядкованих загальнiй метi формування гармонiйної особистостi, творчої iндивiдуальностi
Утвердження нової гуманістичної парадигми освіти зумовлює зміну ціннісних критеріальних підходів до формування особистості професіонала. Сьогодні суспільству і виробництву потрібен фахівець, який не тільки володіє значним обсягом загальних і професійних знань, але й вміє творчо застосовувати їх на практиці, приймати нестандартні сміливі рішення при розв’язанні виробничих і життєвих проблем, має свій власний стиль професійної діяльності й неповторну творчу індивідуальність. Останню ми розглядаємо як одну з найважливіших якостей фахівця, оскільки її наявність свідчить про зрілість його особистості і про такий високий рівень майстерності його професійної діяльності, який можна порівняти з мистецтвом.
На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури готовність майбутнього вчителя до педагогічної творчості ми розглядаємо як його потенційну здатність до здійснення творчої педагогічної діяльності, яка формується в процесі спеціально організованої професійної підготовки і зумовлена рівнем розвитку професійних і особистісних якостей майбутнього вчителя, які сприяють успішній творчій педагогічній діяльності. За таких умов, формування готовності майбутнього вчителя до педагогічної творчості розглядається як процес створення у навчально-виховному процесі вищого навчального педагогічного закладу таких психолого-педагогічних умов, які сприяють активному засвоєнню теоретичних знань і практичних умінь з основ педагогічної творчості в процесі особистісно орієнтованої розвивальної взаємодії в системі «викладач-учені», розвитку творчих особистісних якостей майбутнього вчителя.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: