перейти на сайт>>

Теорія конкурентоспроможності М.Портера та її новітня інтерпретація

ID роботи: 5387
Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Конкуренція і стратегія: основні засади

1.1 Конкурентні сили та формування стратегії

1.2 Конкурентні сили і конкурентні переваги

Розділ 2. Конкурентні сили за М.Портером.

2.1 Роль інформації в досягненні конкурентної переваги

2.2 Фактори конкуренції національної економіки

Розділ 3. Новітня інтерпретація теорії конкурентоспроможності М.Портера

3.1 Сучасна реалізація моделі М.Портера

3.2 Практичне використання моделі Портера на прикладі авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України»

Висновок

Список літератури

Додатки



Висновок:

Активне зацікавлення науковців теорією конкуренції, а разом з тим питаннями формування і реалізації конкурентної стратегії організації спостерігається у 1980-ті рр., тобто з часу опублікування основних праць М. Портера. Подальші дослідження розвивали теорію конкурентної боротьби зазначеного науковця (Ж. Ж. Ламбен, Г. Азоєв, А. Юданов, М. Трейсі, Ф. Вірсема), а також було сформовано нові підходи до поведінки організації на ринку (Дж. Мур, А. Бранденбургер, Б. Нейлбафф).

Виявлено, що науковці дотримуються спільної думки стосовно того, що розробляється конкурентна стратегія для одного виду діяльності організації, спрямована на виявлення та  використання конкурентних переваг, зміцнення конкурентної позиції організації. Основні відмінності полягають у одних випадках через неточне формування мети конкурентної стратегії, засобів досягнення зазначеної мети, а в інших – через зіставлення конкурентної стратегії організації із загальною стратегією тощо.

Аналіз визначень підтвердив і дав змогу сформувати принципи, на яких повинна ґрунтуватись конкурентна стратегія організації, зокрема: врахування мети, використання конкурентної переваги і сфери конкуренції, адаптацію організації до змін середовища її функціонування.

М. Портером була сформована модель “п’яти сил”, що обумовлюють галузеву конкуренцію. Особливу увагу акцентовано на базових конкурентних стратегіях, які залежать від типу конкурентної переваги організації та сфери конкуренції.

Основний внесок М. Портера полягає у тому, що він вказав на існування двох основних шляхів оптимального функціонування: або ви стаєте у своїй галузі виробником з найнижчими витратами, або диференціюєте свою продукцію чи послуги, які настільки цінуються покупцем, що він готовий заплатити найвищу ціну, щоб отримати їх. Організації можуть вибирати, де застосовувати ці стратегії – на всьому ринку чи в окремому його сегменті. Подальші дослідження проблем стратегічного управління розвивали теорію конкурентної боротьби М. Портера, зокрема виявлення і реалізацію конкурентних переваг.

М. Портером також було розвинуто концепцію конкурентних переваг організації, зокрема запропоновано шляхи досягнення основних  конкурентних переваг – мінімізації витрат та диференціацію продукції, а також описано способи їх ефективного практичного використання.

Проведений конкурентний аналіз авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України»  з використання моделі Портера  показав, що  ринок авіаційних перевезень в Україні нажаль не є конкурентним. Проте, тенденції, що склались на ринку авіаційних перевезень дають надію на те, що криза, що авіакомпанії України зможуть не лише вижити на ринку міжнародних перевезень, а й стати сильними конкурентами.

Для  підвищення конкурентоспроможності авіакомпаній на міжнародному ринку послуг пасажирських перевезень необхідно збільшити завантаженість літаків, обновити авіапарк, підвищити надійність польотів та рівень сервісу, оптимізувати логістичні витрати, впровадити гнучку систему знижок та бонусних програм.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: