перейти на сайт>>

Турисько-краєзнавча робота у школі

ID роботи: 1410
Тип роботи:
Об'єм: 39 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
1. Психолого-педагогічні основи туристсько-краєзнавчої роботи у школі
1.1. Завдання турисько-краєзнавчої роботи у школі
1.2. Основні форми туристично-краєзнавчої роботи
1.3. Система методичної роботи з краєзнавства
2. Методичні аспекти організації туристко-краєзнавчої роботи в школі
2.1. Загальна принципи організації туристко-краєзнавчої роботи у загальноосвітній школі
2.2. Етапи, форми і методи туристко-краєзнавчої роботи
2.3. Організація позакласної туристко-краєзнавчої роботи учнів
Висновок
Література
Додатки



Висновок:

Краєзнавство в школі є одним із джерел виховання гідних громадян України, формування справжніх будівельників свого майбутнього. Воно допомагає дітям усвідомити нерозривний зв’язок, єдність історії свого села чи міста з історією та сьогоденням країни; відчути причетність до них кожної людини, кожної родини; визнати своїм найпершим обов’язком, честю стати гідним послідовником кращих традицій рідного краю. Через призму дослідження подій в окремих місцевостях краєзнавство сприяє глибокому і всебічному вивченню яскравої, але непростої історії нашої Батьківщини, осмисленню її ролі на тлі європейської і світової культури, прилученню підростаючого покоління до духовної та історичної скарбниці свого народу.
Шкільне краєзнавство – ефективний засіб формування у школярів наукового світорозуміння і світосприйняття, пізнання довкілля, прилучення до світової цивілізації, національної культури, традицій, звичаїв, природи, побуту населення рідного краю, виховання свідомого громадянина – патріота.
Дослідження історичної пам’ятки, складних процесів минувшини, свідком якої вона була, та її сучасного стану є вагомий внесок не тільки в розвиток українського історичного краєзнавства, але й в загальну скарбницю національної культури. Коли така добровільна ініціатива йде від нашого юнацтва, її суспільна вартість є надзвичайно високою. Створений юними пошуківцями матеріал – це вагомий внесок у розвиток вітчизняної історичної науки, та добрий приклад бережливого ставлення до етнокультурної спадщини рідного краю.
На уроках в загальноосвітній школі учні отримують лише елементи краєзнавчих знань в зв’язку з навчальним матеріалом. Основний зміст кожного уроку повідомити учням лише основних знань про події, факти, принципи і положення певних наукових тенденцій розвитку суспільства. Завданням уроку з краєзнавства стає можливість сформувати в школярів інтерес до краєзнавчих знань в цілому. В останні роки краєзнавство мало доступ для школярів лише в позакласній та позашкільній роботі. Роль краєзнавства полягає не тільки в збагаченні учнів знаннями, але й в значному емоційно-естетичному впливу, котре діти відчувають як від власної участі так і від участі цікавих їм людей.
Основна мета програми історико-краєзнавчого та туристсько-краєзнавчого напрямів:
виховувати свідомого громадянина України, повагу до історичного минулого свого народу і толерантне ставлення до культурних і національних здобутків інших народів;
створення сприятливих умов для пошукової роботи і позитивно-емоційної атмосфери, загальної зацікавленості колективу у практико-орієнтованій дослідницькій діяльності;
виховувати любов до рідного краю, свого села, своєї домівки; знайомити дітей із традиціями свого села, з ремеслами, поширеними тут; виховувати повагу до людей та їхньої праці, гордість за своїх односельчан; розвивати відчуття прекрасного;
привернути увагу учнів до життєвого та бойового шляху ветеранів війни, збереження історичної пам’яті народу, діяльності музеїв, кімнат бойової слави.
Принципи програми:
принцип реалізації індивідуальних здібностей через колективні творчі справи;
принцип формування переконаності у нетлінності духовних скарбів народу, поваги до національних святинь.
Основні напрями та форми пошукової роботи:
організація краєзнавчої пошукової діяльності;
організація роботи пошукових груп;
збір архівних матеріалів, фотографій, документів, фольклору, спогадів старожилів;
проведення групових та масових форм роботи: виховних годин, уроків Пам’яті, КВК, брейн-рингів;
пошук учасників історичних подій, очевидців, краєзнавців;
вивчення бойового шляху односельчан-ветеранів;
реалізація історичних матеріалів з історії села в оформленні екскурсій, історико-краєзнавчих експедицій, туристичних походів;
співпраця з бібліотекою, архівом, краєзнавчими музеями, Обласною спілкою краєзнавців.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: