перейти на сайт>>

Туроперейтинг подієвого туру «Фестивальна Україна: музичний рок-фестиваль «Схід-Рок» у м. Тростянець» (на прикладі діяльності туристичного підприємства)

ID роботи: 8633
Тип роботи:
Об'єм: 60 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Характеристика діяльності туристичного підприємства

1.1. Загальна характеристика туристичного підприємства

1.2. Організаційні основи діяльності туристичного підприємства

Висновки до розділу І

Розділ ІІ. Розробка інноваційного туристичного продукту туристичним підприємством

2.1. Оцінка туристичних можливостей території (регіону, туристичного центру)

2.2. Форма туру та схема маршруту

2.3. Пакет послуг

2.4. Програма туру

2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру

2.6. Економічне обґрунтування розробленого туру

2.7. Конкурентні переваги туру

Висновки до розділу ІІ

Розділ III. Просування нового туристичного продукту

3.1. Позиціонування та просування нового туру

3.2. Рекламно-інформаційна підтримка

Висновки до розділу ІІІ

Висновки

Список використаних джерел

ДОДАТКИ

Додаток А

Додаток Б

Додаток В

Додаток Г

Додаток Д



Висновок:

Подієвий туризм – це вид туризму орієнтований на відвідування місцевості в певний час, пов’язаний з якою-небудь подією. Воно може мати вид разового неповторного явища або періодичного, спостережуваного щорічно або в певні періоди часу. Особливість подієвого туризму в тому, що щорічно він поповнюється новими подійними турами, які з випадкових переходять в розряд регулярних.

Сучасний турпродукт повинен мати поруч критеріїв для відповідності споживчому попиту. Один з чільних критеріїв – пропаганда різних музичних напрямків. У ході виконання роботи була підтверджена її соціальна і практична значущість – музичний рок-фестиваль виявився одним з видів подієвого туру, який стрімко розвивається в порівнянні з іншими видами туризму.

На початку дослідження нами була поставлена ​​мета – розробити подієвий тур – поїздка на рок-фестиваль у м. Тростянець туристичною фірмою «YANA LUXURY TRAVEL» (м. Київ) . У зв’язку з поставленою метою, ми вирішували наступні завдання:

-       Надали загальну характеристику туристичного підприємства «YANA LUXURY TRAVEL».

-       Оцінили території, що використовуються в турі «Фестивальна Україна: музичний рок-фестиваль «Схід-Рок»;

-       Дали характеристику форми туру та розробити схему маршруту туру «Фестивальна Україна: музичний рок-фестиваль «Схід-Рок»;

-       Розробили пакет послуг, що надаватимуться в турі «Фестивальна Україна: музичний рок-фестиваль «Схід-Рок»;

-       Розробили програму туру «Фестивальна Україна: музичний рок-фестиваль «Схід-Рок»;

-       Дали характеристику організаційно-технічного забезпечення туру;

-       Надали економічне обґрунтування проекту туру;

-       Оцінили конкурентоспроможність розробленого нами турпродукту;

-       Розробили маркетинговий план позиціювання та просування нового туру «Фестивальна Україна: музичний рок-фестиваль «Схід-Рок»;

-       Розробили рекламно-інформаційну підтримка туру «Фестивальна Україна: музичний рок-фестиваль «Схід-Рок».

Підводячи підсумки, мету нашої роботи можна вважати досягнутою, а завдання виконаними. Розробка подієвого туру «Фестивальна Україна: музичний рок-фестиваль «Схід-Рок» призведе до зростання споживчого попиту на подієві тури, що принесе туристичній фірмі «YANA LUXURY TRAVEL» додатковий прибуток, розширить коло потенційних споживачів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: