перейти на сайт>>

Удосконалення організаційно-правових заходів боротьби зі злочинністю з метою забезпечення фінансової безпеки держави

ID роботи: 5796
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 50 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Поняття та значення фінансової безпеки держави

Розділ 2. Організаційно-економічний механізм забезпечення фінансової безпеки

Розділ 3. Удосконалення організаційно-правового забезпечення економічної безпеки держави

Висновки

Література



Висновок:

Кризові тенденції, що характери­зують розвиток економіки України, зумовили визначення внутрішніх загроз для економічної безпеки України як таких, що набагато перевищують не­безпеку зовнішніх і можуть призвести до дезінтеграції України, до загально­національних техногенних та еколо­гічних катастроф, соціального вибуху або істотного обмеження можливо­стей керівництва держави щодо вирі­шення внутрішніх проблем і дій на міжнародній арені. Отже, на сучасно­му етапі Україні потрібно своєчасно ви­явити фактори, які підривають стійкість, соціально-економічну внутрішню без­пеку держави. Коли Україна макси­мально певно визначить свої головні національні та економічні інтереси, вона зможе оптимально втілити їх у життя, що забезпечить її економічну незалежність та безпеку. Державна стратегія повинна розвивати поло­ження концепції національної безпе­ки країни, приймаючи до уваги націо­нальні інтереси в галузі економіки.

Стійкість і стабільність національ­ної економіки передбачає міцність і надійність усіх елементів економічної системи, захист усіх форм власності, стримування дестабілізуючих чинників.

Поняття фінансової безпеки так само широке, як, власне, й тлумачення фінансів як системи економічних відносин, що виникають в процесі створення та використання централізованих і децентралізованих фондів грошових коштів. А відтак – фінансова безпека являє собою надзви­чайно складну багаторівневу систему, яку утворюють ряд підсистем, кожна з котрих має власну структуру і логіку розвитку.

До найпріоритетніших економіч­них інтересів належать: створення само­достатньої соціально орієнтованої економіки; збереження та розвиток інтелектуального та науково-техніч­ного потенціалу; забезпечення еконо­мічно безпечних умов життєдіяльності суспільства; побудова рівноправних і взаємовигідних економічних відносин з іншими державами.

Досягнення високого рівня економічної безпе­ки неможливе без реалізації державної політики з її забезпечення на основі формування сприятливих макроекономічних передумов, надійного, удоскона­леного, згідно з потребами і викликами сучасності, фінансового базису, розви­неного інноваційно-інвестиційного потенціалу, соціально орієнтованого еко­номічного середовища та ін. Цьому повинно передувати визначення принци­пів, пріоритетних завдань, шляхів і механізмів забезпечення інтересів ключо­вих суб'єктів безпеки та захисту їх від впливу внутрішніх і зовнішніх загроз.

Таким чином, перспективним напрямом удосконалення структури державних органів – елементів системи забезпечення економічної безпеки – має стати оптимізація структурних утворень, яка дасть змогу створити умови для їх взаємодії на регіональному рівні, ліквідації функ­ціонального дублювання, більш чіткого розмежу­вання компетенції та відповідальності між пра­воохоронними органами й органами виконавчої влади, поліпшення координації їх діяльності. На перший план виходить не протидія та боротьба з економічною злочинністю, а запобігання зло­чинним проявам – упереджувальний (стратегіч­ний за своїм змістом) вплив на правопорушення. Наявні проблеми в діяльності розвідувальних органів (підрозділів), аналітичних служб, експер­тних установ потребують визначення механізмів центрального керівництва та координації їх діяль­ності, розробки пріоритетних завдань, узгодження стратегічних і тактичних напрямів їхньої діяль­ності, вдосконалення інформаційно-аналітичної діяльності, а також упровадження в практику ро­боти правозахисних і правозастосовних органів превентивного реагування на прояви економічної злочинності потребує вдосконалення якісних і кількісних методів діагностики, узгодженості дій усіх суб’єктів забезпечення національної еконо­мічної безпеки та розвитку політики ресурсного забезпечення.

 


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: