перейти на сайт>>

Упаковка як елемент товарної політики фірми

ID роботи: 1233
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
1. Роль упаковки в просуванні товару на ринок
1.1. Сучасна маркетингова концепція упаковки
1.2. Види, функції та основні елементи упаковки
1.3. Вимоги до сучасної упаковки
2. Упаковка товарів: вибір, застосування, основні напрямки удосконалення
2.1. Розробка концепції упаковки
2.3. Проблеми використання упаковки
2.3. Основні напрямки удосконалення упаковки
Висновок
Використана література



Висновок:

Упаковка — це, з одного боку, засіб, який зберігає товар від пошкоджень, сприяє раціоналізації процесів його транспортування, збереження та продажу, а з другого — найважливіший елемент marketing mіх. Щодо останнього, то корисність упаковки для споживача полягає у зручності інформування (упаковка є носієм інформації про склад, характеристики, призначення, терміни зберігання, умови.
експлуатації товару) і захисті товару від впливу навколишнього середовища. Упаковка є також корисним додатком до статусу товару (розкішна упаковка підвищує його імідж, є своєрідним символом способу життя, добробуту, життє-вого успіху покупця).
Останнім часом роль упаковки значно зросла. Це пояснюється розвитком самообслуговування покупців у торговельних закладах, зростанням доходів споживачів, увагою підприємств до власного іміджу, збільшенням технічних можливостей виготовлення різноманітних видів упаковки.
При розробці товарної політики особлива увага приділяється питанням упаковки, у якій товар буде продаватися на іноземних ринках. Упаковка — це оболонка, у якій міститься товар. Вона включає тару, етикетку, вкладиш та маркірування і залежно від цілей товарної та комунікаційної політики виконує такі функції:
— збереження товару і захисту його при транспортуванні;
— забезпечення зручності транспортування і використання;
— інформаційну;
— рекламну;
— комунікаційну — демонструє марку, склад, напрямок використання;
— сегментації ринку — може спеціально розроблятися для різних сегментів ринку
— обліку товару;
— оптимізації завантаження рухомого складу транспорту;
— раціоналізації складування і завантажувально-розвантажувальних робіт;
— псевдомодифікації товару — деякі підприємства, змінюючи упаковку, представляють товар як новий.
Таким чином, можна відзначити, що упаковка стало діючим інструментом маркетингу.
Гарне упаковка може виявитися для споживача додатковою зручністю, а для виробника - додатковими коштами стимулювання збуту товару.
З упаковкою пов’язано безліч проблем, головними з яких є:
1) відбиття щирої інформації про товар на упаковці й у маркуванні;
2) надмірна вартість упакування деяких товарів;
3) використання дефіцитних ресурсів;
4) забруднення навколишнього середовища.
Таким чином, фірма повинна прийняти оптимальне рішення про упаковку свого товару, що повинна забезпечити захист товару, економію коштів, зручність користування товаром і його пропагандою.
Підбиваючи підсумок всьому вищесказаному, необхідно відзначити, що маркетингова стратегія підприємства визначає, які саме інструменти будуть обрані для будівництва й захисту приналежного йому бренда, а також те, як будуть розставлені пріоритети серед цих інструментів. Сьогодні покупець навчився вибирати товари, і навіть при невисокій купівельній спроможності він не купує сліпо, а порівнює товари між собою. Саме тому упаковка товару отримала одну провідних ролей у товарній політиці підприємства.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: