Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 250 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ТУРИЗМУ
1.1. Сутність і поняття внутрішнього середовища підприємства
1.2. Характеристика основних складових внутрішнього середовища підприємства туристичної сфери
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «ФЕЄРІЯ»
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Феєрія»
2.2. Оцінка внутрішнього середовища туристичної фірми «Феєрія»
РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «ФЕЄРІЯ»
3.1. Підходи до покращення внутрішнього середовища туристичної фірми «Феєрія»
3.2. Впровадження заходів щодо вдосконалення факторів внутрішнього середовища туристичної фірми «Феєрія»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com