


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ТУРИЗМУ
1.1. Сутність і поняття внутрішнього середовища підприємства
1.2. Характеристика основних складових внутрішнього середовища підприємства туристичної сфери
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «ФЕЄРІЯ»
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Феєрія»
2.2. Оцінка внутрішнього середовища туристичної фірми «Феєрія»
РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «ФЕЄРІЯ»
3.1. Підходи до покращення внутрішнього середовища туристичної фірми «Феєрія»
3.2. Впровадження заходів щодо вдосконалення факторів внутрішнього середовища туристичної фірми «Феєрія»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com