перейти на сайт>>

Управління операціями з банківськими платіжними картками

ID роботи: 469
Тип роботи:
Об'єм: 52 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти обігу пластикових карток в сучасних умовах
1.1. Роль та значення обігу пластикових карток в народному господарстві. Види пластикових карток
1.2. Історія розвитку ринку послуг з використанням пластових карток та його сучасний стан
1.3. Поняття та правові засади обігу пластикових карток
Розділ 2. Аналіз операцій комерційних банків із пластиковими картками на прикладі КБ „Правекс-Банк”
2.1 Організаційно-економічна характеристика КБ „Правекс-Банк”
2.2 Аналіз емісії та технічного забезпечення операцій з платіжними картками
2.3. Операції КБ „Правекс-Банк” із пластиковими картками та його місце на ринку пластикових карток
Розділ 3. Рекомендації по підвищенню ефективності операцій із пластиковими картками у системі КБ „Правекс-Банк”
3.1. Пропозиції щодо підвищення ефективності операцій із пластиковими картками у КБ „Правекс-Банк”
3.2. Удосконалення безготівкових операцій банку на основі використання банківських платіжних карток
Висновки
Використана література
Додатки



Висновок:

В даній курсовій роботі ми розглянули основні питання використання пластикових карток в сучасній економічній системі, навели приклади їх практичного застосування, вивчили питання діяльності банків України на ринку платіжних карток, визначили основні теоретичні аспекти даної теми, провели пошук проблем, що виникають в процесі здійснення операцій з платіжними картками, зробили комплексний аналіз карткової діяльності банківських установ України. Ми з’ясували, що:

1. Пластикова банківська карта – це персоніфікований платіжний інструмент, який дає користувачу картки можливість безготівкової оплати товарів і/або послуг, а також отримання готівкових коштів у відділеннях (філіях) банку і банківських автоматах (банкоматах).

2. Прийом карток для оплати і видача готівки по ній здійснюється на підприємствах торгівлі/сервісу і в банках, що входять до платіжної системи, яка обслуговує картки.

3. Існує багато видів карток, що випускаються для різних верств населення з різними статками і потребами.

4. В 1996 році виникла Національна система масових електронних платежів, коли Національний банк України затвердив концепцію системи електронних розрахунків за товари і послуги в Україні.

5. АКБ «Правекс-Банк» активно розвиває діяльність, спрямовану в сфері карткового бізнесу, АКБ «Правекс-Банк» представляє широкий вибір пластикових карток для різних верств населення.

6. Основними напрямами діяльності в картковому бізнесі є карткові проекти та мережа їх обслуговування – еквайрингова діяльність та банкоматна.

7. Раніше на українському ринку пластиковим карткам надавали перевагу здебільшого люди, які часто виїжджали за кордон. Нині наявність у особи пластикової картки вже є досить звичним: за допомогою карток отримують заробітну платню, оплачують поточні представницькі витрати підприємств, розраховуються за відрядження, придбані товари та послуги.

8. Основну частку в кількості емітованих карток АКБ «Правекс-Банк» займають так звані “зарплатні” пластикові картки.

9. Банк АКБ «Правекс-Банк» активно веде еквайрингову діяльність: тільки в 2008 році було укладено угоди з більш ніж 700 організаціями торгівлі, сервісу, обслуговування на прийом до оплати пластикових карток. Сучасний стан карткового бізнесу в Україні значно відрізняється від західного. Це пояснюється тим, що значно переважають дебетові картки, в основному “зарплатні”, а також низькою активністю карток – 90% кардхолдерів використовують їх як засіб зняття готівки в банкоматах, рідко – як засіб розрахунку в торгово-сервісній мережі.

10. Розвивається банкоматний бізнес, впроваджуються нові послуги для користувачів платіжних карток.

11. Банки України почали свою роботу на картковому ринку у 1994 році і на сьогодні мають істотні досягнення в цьому напрямку їх діяльності. Відповідно до їх рекомендацій, створена неабияка нормативна база, яка майже щороку набуває істотних змін в напрямку самовдосконалення.

12. В останні кілька років значно зріс інтерес до пластикових карток, і кожен банк, який хоче не тільки отримувати прибутки, але й вистояти у конкурентній боротьбі і в майбутньому вже зараз повинен застосовувати найновіші прогресивні технології.

13. Більшість українських банків, що виконують операції з пластиковими картками є членами міжнародних карткових систем, таких як VISA, Маstег Саrd. Це зумовлено тим, що в Україні немає добре розвинутої національної системи масових платежів.

14. Не зважаючи на швидкі темпи зростання в Україні карткового бізнесу, є багато проблем, які заважають здійснювати цього роду операції їх учасникам. Основними та найбільш складними з них є недовіра населення до банківських установ, нестабільна соціально-політична та економічна ситуація в країні, висока вартість обладнання та значний термін його окупності, що, кінець кінцем впливає (переноситься) на клієнта шляхом підвищення тарифів на обслуговування карткових операцій, невідпрацьованність окремих механізмів і процесу здійснення операцій з платіжними картками, шахрайство по картковим операціям.

15. Безготівкові розрахунки з використанням пластикових карток все ще займають незначну частку в загальній структурі розрахунків. Це пов'язано з тим, що ще не дуже добре розвинута мережа торгівлі та послуг, де б приймали до оплати пластикові картки.

Але поряд з цими недоліками є й значні переваги використання карток. Перевагами для користувачів є здатність робити покупки, не маючи готівки, отримання необхідної суми готівки в будь-який час, знижки при купівлі товарів, можливість користування послугами електронної комерції, нарахування відсотків на залишок коштів на картковому рахунку, можливість одержання револьверного кредиту, престиж, відсутність необхідності в декларуванні коштів на картковому рахунку при виїзді за кордон та ін.

Для підприємств торгівлі та послуг - це залучення нових покупців, економія коштів на інкасації валюти, здатність надати товарний кредит за рахунок банку, уникнення ризику пограбування, престиж.

Переваги для банків: зниження обсягу роботи з готівкою, розширення кола клієнтів та відсутність територіальної прив'язки, використання залишків на карткових рахунках в якості ресурсів для здійснення активних операцій, збільшення кількості споживчих кредитів, реалізація додаткових продуктів і послуг держателям карток та торгівельним підприємствам.

Для подальшого успішного впровадження карткових технологій комерційним банкам України необхідно:

- розширювати мережу банкоматів і РОS-терміналів, щоб держатель картки був упевнений в тому, що він може одержати гроші і розрахуватися карткою в будь-який час;

- продовжувати активно впроваджувати зарплатні проекти, що дасть змогу централізовано залучити велику кількість клієнтів, додатково отримати вільні банківські ресурси та привчати населення до карткових розрахунків;

- залучати до числа своїх клієнтів підприємства торгівлі і послуг, які будуть приймати до оплати пластикові картки;

- продовжувати впроваджувати різні види послуг для різних клієнтів (студентів, пенсіонерів, і т. д.).

Таким чином, головним завданням сучасного карткового бізнесу є посилення довіри потенційних клієнтів до платіжних карток. В результаті цього зростатиме емісія, яка буде виражатися не тільки кількісно, а й якісно. Тобто, на карткових рахунках будемо бачити залишки, картки використовуватимуться не лише для зняття готівки, а й для розрахунків, а це буде джерелом доходів банків, які сприятимуть розвитку економіки, її детінізації, стабілізації тощо.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: