перейти на сайт>>

Управління рекламною діяльністю ТДВ «Яготинський маслозавод»

ID роботи: 10500
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 92 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

1.1. Поняття реклами та рекламної діяльності

1.2. Основні види та напрямки рекламної діяльності сучасного підприємства

1.3. Система управління рекламною діяльністю сучасного підприємства

Висновок до розділу 1

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ТДВ «ЯГОТИНСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД»

2.1. Аналіз ринку молочної продукції

2.2. Загальна характеристика діяльності ТДВ «Яготинський маслозавод»

2.3. Оцінка ефективності управління рекламною діяльністю на ТДВ «Яготинський маслозавод»

Висновок до розділу 2

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ТДВ «ЯГОТИНСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД»

3.1. Прийняття управлінського рішення щодо напрямів вдосконалення управління рекламною діяльністю на ТДВ «Яготинський маслозавод»

3.2. Обґрунтування доцільності реалізації обраного заходу з управління рекламною діяльністю на ТДВ «Яготинський маслозавод»

3.3. Вплив вдосконалення управління рекламною діяльністю на основні показники діяльності ТДВ «Яготинський маслозавод»

Висновок до розділу 3

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: