перейти на сайт>>

Управлінський облік та система внутрішньої звітності

ID роботи: 6312
Тип роботи:
Об'єм: 70 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Поняття та система внутрішньої звітності підприємства

1.1.Звітність підприємства та принципи її формування

1.2. Цілі складання, структура та користувачі  фінансової звітності

Розділ 2. Особливості використання даних внутрішньої звітності  у системі управлінського обліку

2.1. Процес формування внутрішньої звітності в сучасних умовах господарювання

2.2. Використання первинної облікової інформації для поточного управлінського аналізу

Розділ 3. Пропозиції щодо використання даних внутрішньої звітності у процесі прийняття управлінських рішень

Висновок

Практична частина

 

При виконанні курсової роботи необхідно:

І. Скласти:

1) відомість списання матеріальних затрат в розрізі структурних підрозділів підприємства та видів виробництв (табл.21);

2) відомість списання малоцінних та швидкозношуваних предметів і малоцінних необоротних матеріальних активів (табл.22);

3) відомість нарахування зносу малоцінних необоротних матеріальних активів (табл.23);

4) відомість списання витрат на оплату праці в розрізі структурних підрозділів підприємства та видів виробництв (табл.24);

5) три відомості аналітичного обліку загальновиробничих витрат по основному та допоміжному виробництвах (табл.25);

6) відомість розподілу загальновиробничих витрат ремонтного цеху (табл.26);

7) відомість обліку витрат на виконання замовлень ремонтним цехом (табл.27);

8) відомість розподілу узагальнених загальновиробничих витрат основних цехів (табл.28);

9) відомість розподілу загальновиробничих витрат цеху №2 між виробами А і Б (табл.29);

10) відомість аналітичного обліку адміністративних витрат та постійних витрат на збут продукції (табл.30);

11) відомість розподілу узагальнених адміністративних витрат та постійних витрат на збут (табл.31; табл.32);

12) зведену відомість витрат на збут продукції (табл.33);

13) відомість обліку витрат цеху №1 на виробництво напівфабрикатів (табл.34);

14) відомість розподілу собівартості напівфабрикатів на вироби А і Б (табл.35);

15) відомості зведеного обліку витрат на виробництво в розрізі видів продукції (табл.36);

16) дві калькуляції фактичної собівартості виробів А і Б (табл.37);

17) Відомість розрахунку середньої фактичної собівартості одиниці продукції на складі (табл.38);

18) Відомість розрахунку собівартості реалізованої продукції (табл.39);

19) Відомість розрахунку фінансових результатів (табл.40);

20) ІІІ розділ Журналу №5 (табл.41).

Вихідні дані до практичної частини курсової роботи

Умовне підприємство «Фортуна» випускає два види продукції: виріб А; виріб Б.

Завершення виробництва виробів здійснюється в цеху №2. Напівфабрикати для виробів А і Б підприємство виготовляє самостійно у цеху №1. Всі інші матеріали та комплектуючі вироби надходять зі сторони.

До структури підприємства входять : цех №1, цех №2, ремонтний цех, адміністрація підприємства, відділ збуту.

Ремонтний цех виконує два замовлення:

- №1 – ремонт устаткування цеху №2;

- №2 – ремонт устаткування цеху №1.

На підприємстві прийнято витрати обліковувати за методом повних затрат у собівартості готової продукції. При цьому напівфабрикат власного виробництва обліковують відповідно до кількості готових виробів А і Б.

Облік витрат на виробництво та розрахунок фактичної собівартості продукції ведуть:

- виробів А та Б - за нормативним методом;

- замовлень, виконуваних ремонтним цехом – за позамовним методом.

Дані наведено в таблицях:

1. Залишки незавершеного виробництва – табл.1 та табл.2.

2. Нормативна калькуляція – табл.3 та табл.4.

3. Витрати за поточними нормами допоміжного цеху – табл. 5.

4. Залишок витрат майбутніх періодів – табл.6.

5. Кошториси:

- загальновиробничих витрат – табл.7- 9.

- адміністративних витрат - табл.10.

- витрат на збут продукції – табл.11.

6. Нормативні витрати по цеху №1 за звітний період – табл.12.

7. Сума відходів виробництва за нормами – табл.13.

8. Залишки готової продукції на складі на початок звітного періоду – табл.14.

9. Зведені дані про витрати цеху №1 за звітний період – табл. 15.

10. Зведені дані про витрати цеху №2 за звітний період – табл. 16.

11. Зведені дані про витрати ремонтного цеху за звітний період – табл. 17.

12. Зведені дані про витрати адміністративних, складських та інших служб за звітний період – табл.18.

13. Дані про нормальну та фактичну потужність підприємства за звітний період – табл.19.

14. Дані про фактичний випуск та реалізацію продукції підприємства за звітний період – табл. 20.

Відповідно до завдання до рахунку 23 «Виробництво»  відкриємо субрахунки 231 «Основне виробництво»  та 232 «Допоміжне виробництво»

Цехам привласнимо номери: Цех №1-1, цех №2 -2

Відсоток транспортно-заготівельних витрат складає відповідно до останньої цифри залікової книжки ( 10151) 1  - 2,0 %

Відрахування на соціальні заходи розраховуються від суми основної та додаткової заробітної плати у відповідності з чинним законодавством.

Відсоток єдиного внеску на соціальне страхування  обрано згідно першої літери прізвища  (П) і становить : 38,66 %

Література



Висновок:

Одним з найважливіших питань для комерційних підприємств є правильна і своєчасна оцінка результатів діяльності підприємства. Прогноз і оцінка результатів є фундаментом прийняття управлінських рішень щодо подальшого функціонування підприємства. У цьому контексті важливим є аналіз облікової політики підприємства, а також управлінського обліку як невід’ємної частини підвищення конкурентоспроможності підприємства. Ефективність роботи підприємства залежить від управлінської діяльності, яка забезпечує реальну економічну самостійність фірми та її позицію на ринку.

Підвищення ефективності господарської діяльності в сучасних умовах господарювання знаходиться у нерозривному зв’язку з якістю системи управління. Одним із важливих факторів якості управлінської системи є інформаційне забезпечення прийняття рішень, яким є внутрішня звітність. В умовах перманентності кризових явищ вимоги до внутрішньої звітності посилюються в частині необхідності підвищення її інформативності та цільової направленості, що вимагає адаптації організаційно-методичних засад бухгалтерського обліку, зокрема в частині облікової політики, та удосконалення форматів внутрішньої звітності для розкриття необхідної управлінському персоналу інформації.

З метою забезпечення корисності фінансової звітності необхідний ефективний механізм її підготовки на двох рівнях: по-перше, на рівні окремих економічних агентів,  по-друге, – на загальнодержавному.  Інструментом,  що може бути використаний для організації підготовки та подання фінансової звітності, виступає облікова політика, яка в свою чергу обумовлює доцільність управлінського обліку.

Зростаючі інформаційні потреби управління вимагають відповідних змін його обліково-аналітичного забезпечення, а тому на певних етапах розвитку теорія бухгалтерського обліку стикається з необхідністю перегляду раніше прийнятих положень, застосування яких сприятиме розширенню самої системи бухгалтерського обліку – основного джерела для формування звітності як внутрішніх і зовнішніх потреб управління, і в першу чергу, це стосується

Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є теоретичне обґрунтування формування внутрішньогосподарської (управлінської) звітності та удосконалення існуючих принципів бухгалтерського обліку,  що на сьогодні фактично розкривають теоретичні підходи складання лише фінансової звітності. Проблемним питанням використання форматного підходу до внутрішньої звітності про результати діяльності є врахування фактору відповідальності посадових осіб (керівників структурних підрозділів, начальників відділів, цехів, дільниць) та окремих працівників за результати діяльності в частині статей доходів та витрат, а також виконання планових показників. Вважаємо, що внутрішня звітність повинна надавати можливість керівництву ідентифікувати зв’язок між результатом, доходами, витратами та особою відповідальною за досягнення відповідних результатів або особою, уповноваженою на здійснення контролю за їх формуванням. Такий підхід може бути реалізований шляхом складання регулярних та спеціальних звітів в розрізі структурних підрозділів, центрів відповідальності, відповідальних осіб. Врахування фактору відповідальності при прийнятті управлінських рішень дозволить з одного боку підвищити продуктивність праці, рівень професійної відповідальності кожного працюючого, а з іншого здійснювати оперативне управління не лише прибутком, а й трудовими ресурсами підприємства.

Важливим напрямом удосконалення системи управління, в цілому, та системи бухгалтерського обліку, зокрема є розвиток теоретичних та прикладних аспектів формування внутрішньої звітності про фінансові результати діяльності. Орієнтація системи бухгалтерського обліку на задоволення інформаційних запитів користувачів, передбачає необхідність впровадження форматного підходу до внутрішньої звітності. Його застосування при формуванні внутрішньої звітності про фінансові результати дозволяє управлінському персоналу прослідкувати причинно-наслідкові зв’язки та тенденції, акцентуючи увагу керівництва на найважливіших проблемних питаннях.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: