Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
4. Інформаційні системи в виробничому менеджменті
Організаційне забезпечення виробничого менеджменту.
Інформаційне забезпечення виробничого менеджменту.
Інформаційна система виробничого менеджменту
Значення інформаційних систем для виробничого менеджменту
Практична частина
Виконати аналіз виробничих показників, зробити висновки про виробничий стан підприємства і перспективи його розвитку.
Розрахунки необхідно провести на основі даних про підприємство та інформації з балансу підприємства які наведені в таблицях 1 та 2.
В результаті виконання практичної частини контрольної роботи у Вас повинно бути 3 файли: 1) файл електронної таблиці (на першому листі знаходиться баланс підприємства, на другому листі – аналіз динаміки та структури балансу і відповідні діаграми, на третьому листі – аналіз ліквідності, на четвертому – аналіз платоспроможності); 2) текстовий файл з аналізом показників, отриманих з розрахунків в електронних таблицях (приклад оформлення); 3) файл презентації (анімація на слайдах в межах сторінки повинна бути налаштована автоматично, зміна слайдів – по кліку миші приклад оформлення)
1. За допомогою табличного процесору провести аналіз структури та динаміки балансу підприємства, ліквідності та платоспроможності, використовуючи дані наведені в таблиці 2 . На окремих листах книги навести баланс підприємства, таблиці з розрахунками та відповідні діаграми.
2. Створити презентацію з використанням проведених розрахунків. На слайдах відобразити:
- інформацію про студента (в довільному виді);
- основна інформація про підприємство (інформація береться з Таблиці 1);
- аналіз структури і динаміки балансу;
- аналіз ліквідності підприємства;
- аналіз платоспроможності підприємства;
Таблиця 1 – Вихідні дані
№ вар. | Підприємство | Форма власності | Орган державного управління | Галузь | Вид економічної діяльності | Адреса | Код ЄДРПОУ |
3 | Вiдкрите акцiонерне товариство "Агробудсервiс" | Державна корпоративна власнiсть | Акцiонернi товариства вiдкритого типу | Загальнобудiвельнi органiзацiї | Дiяльнiсть автомобiльного i вантажного транспорту | м.Київ, вул. Автотранспортна, 4 | 24933104 |
Таблиця 2 – Дані з бaлaнсу підприємств
№ варіанту | 3 | |
Код рядка | На початок періоду | На кінець періоду |
010 | 0 | 0 |
011 | 2,7 | 2,7 |
012 | 2,7 | 2,7 |
030 | 1282,4 | 1525,3 |
031 | 5024,7 | 4961,2 |
032 | 3742,3 | 3435,9 |
040 | 0 | 0 |
045 | 0 | 0 |
060 | 0 | 0 |
080 | 1282,4 | 1525,3 |
100 | 18,9 | 10,8 |
120 | 0 | 0 |
130 | 0 | 0 |
140 | 13,1 | 13,1 |
150 | 0 | 0 |
160 | 104,5 | 128,2 |
170 | 0,2 | 10,1 |
180 | 0 | 0 |
190 | 0 | 0 |
210 | 80,5 | 78,5 |
220 | 0 | 0 |
230 | 64,4 | 28 |
240 | 0 | 0 |
250 | 21,8 | 83,5 |
260 | 303,4 | 352,2 |
270 | 0 | 0 |
280 | 1585,8 | 1877,5 |
300 | 1522 | 1522 |
330 | 125 | 125 |
340 | 0 | 0 |
350 | -392 | -427,3 |
380 | 1255 | 1219,7 |
440 | 0 | 0 |
460 | 0 | 0 |
470 | 0 | 0 |
480 | 0 | 0 |
530 | 254,1 | 617,3 |
540 | 0 | 0 |
550 | 9,7 | 0,3 |
560 | 0 | 0 |
570 | 6,9 | 6,1 |
580 | 10,1 | 4,6 |
590 | 0 | 0 |
610 | 50 | 29,5 |
620 | 330,8 | 657,8 |
640 | 1585,8 | 1877,5 |
ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Існують спеціальні програми для створення електронних презентацій. На даний момент найпоширенішою є програма PowerPoint, що входить до пакету Microsoft Office.
Основні етапи створення презентації.
1. Початок створення нової презентації.
Запустіть PowerPoint або, якщо ви вже знаходитеся в цьому додатку, виберіть команду Новий в меню Файл.
2. Вибір способу створення нової презентації.
У вікні Нова презентація виберіть перемикач Порожня презентація для створення презентації без використання майстрів і шаблонів PowerPoint. Натисніть кнопку ОК.
3. Вибір макету першого слайду.
Будь-яку презентацію у відповідності з порадами професіоналів рекомендується починати зі слайду-заголовку, в якому вказується тема презентації, доповіді, виступу тощо Тому в діалоговому вікні Новий слайд виберіть самий перший макет для створення слайду-заголовку презентації.
4. Створення першого слайду презентації.
У рамці фіксації Натисніть для додавання заголовка введіть наступний текст прикладу: "Пакет підготовки презентацій Microsoft PowerPoint". Для введення тексту виберіть відповідний шрифт, використовуючи панель інструментів Форматування або команду Шрифт з меню Формат. За допомогою цієї команди ви можете встановити необхідний розмір шрифту, його колір і тінь тексту заголовка. Виділіть рамку фіксації тексту так, щоб на екрані з'явилися її елементи управління і натисніть клавішу <Del> для видалення її зі слайду.
Після виконання етапів 1-4 ви одержали на своєму екрані перший слайд презентації, який і буде служити слайдом-заголовком. При необхідності ви можете змінити отриманий слайд, наприклад, шляхом додавання до нього елементів дизайну за вашим вибором.
5. Початок створення другого слайду презентації.
Виконайте команду Новий слайд меню Вставка.
6. Вибір макета другий слайда.
У діалоговому вікні Новий слайд виберіть сьомий макет слайду, який буде містити текст і рамку для малюнка з бібліотеки ClipArt Gallery.
Натисніть кнопку ОК. Перевагою вибору макета слайда з областю розміщення малюнка з бібліотеки ClipArt є швидка вставка необхідного малюнка без використання команди Вставити об'єкт з меню Вставка.
7. Розробка другого слайду презентації.
Використовуйте даний макет для підготовки другого слайду презентації. Цей макет містить три рамки фіксації: для заголовка слайда, тексту слайда і для розміщення малюнку бібліотеки ClipArt Gallery. У рамку для заголовка введіть текст "Microsoft PowerPoint"; у рамку для тексту введіть: "За допомогою PowerPoint можна створювати ..." і т.д. Двічі клацніть в області рамки для малюнку. У вікні програми ClipArt Gallery виберіть у категорії Академічна малюнок Шкільні приладдя і натисніть кнопку ОК. Використовуйте елементи керування рамки з малюнком для установки необхідних розмірів малюнка і його положення на слайді. При правильному виконанні попередніх етапів ви повинні отримати підготовлений другий слайд, який також можна змінювати за вашим смаком.
8. Використання елементів дизайну для оформлення слайдів презентації.
Вдосконалимо другий слайд, наприклад, використовуючи елементи Автоформи панелі інструментів відтворення зображення. У палітрі автоформи виділіть форму Інструмент пломба, перенесіть курсор миші, який в даний момент повинен бути представлений у вигляді знака "+", в нижню частину слайда і розтягніть фігуру до необхідних розмірів. Після відпускання кнопки миші введіть у автоформу текст "Це дуже просто!", Після чого виберить потрібний колір заповнення форми за допомогою команди Кольори і лінії меню Формат. При необхідності ви можете також включити тінь для елемента автоформи. Після цього розробка слайда буде закінчена.
9. Застосування шаблонів презентацій
Для професійного оформлення нашої презентації застосуємо до її слайдів шаблон з комплекту поставки PowerPoint. Для цього виконайте команду Шаблон меню Формат і в діалоговому вікні відкриття файлу шаблону презентації виберіть будь-який з файлів (вигляд шаблона відображається в полі перегляду), після чого натисніть кнопку Застосувати. Слайд прийме новий вигляд. Після закінчення розробки слайдів, натиснувши кнопку Outline View (знаходиться внизу слайда), ви автоматично отримаєте структуру вашої презентації, яку ви можете роздрукувати, змінити в ній порядок проходження слайдів і рівні заголовків тексту в слайдах. Зверніть увагу, що в режимі роботи зі структурою презентації в змісті слайдів не виводяться графічні об'єкти і текст, розміщений в цих об'єктах.
10. Режим Сортувальник слайдів або "Монтажний стіл"
У режимі сортувальника слайдів, перехід у який здійснюється натисканням кнопки Slide Sorter, зробимо остаточну підготовку презентації до демонстрації. Для цього встановимо візуальні ефекти виведення слайдів на екран за допомогою панелі інструментів Transition, яка містить список ефектів, що є в пакеті PowerPoint. Натисніть кнопку Rehearse Timings для запуску режиму хронометражу вашого виступу. При цьому PowerPoint автоматично перейде в режим повноекранної демонстрації слайдів презентації. У нижньому лівому куті екрану виводиться таймер, який відображає відлік часу вашого виступу для кожного слайду. Після цього, час виступу (у секундах) буде зазначено у нижньому лівому кутку кожного слайда.
Список джерел
Висновок:
Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Працюємо з 2003 року. Тел.: 050-102-29-21, natvik78@yandex.ru
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com