перейти на сайт>>

УРОКИ ФІЗКУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

ID роботи: 11033
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

ВСТУП

  1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

1.1. Особливості фізичного розвитку і фізичної підготовленості дітей з особливими освітніми потребами

1.2. Роль фізичного виховання у розвитку дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі

  1. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

2.1. Спрямованість та зміст уроку фізичної культури для дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі

2.2. Методика організації та проведення уроку фізкультури у дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: