перейти на сайт>>

УРОКИ ФІЗКУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

ID роботи: 11033
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

ВСТУП

  1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

1.1. Особливості фізичного розвитку і фізичної підготовленості дітей з особливими освітніми потребами

1.2. Роль фізичного виховання у розвитку дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі

  1. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

2.1. Спрямованість та зміст уроку фізичної культури для дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі

2.2. Методика організації та проведення уроку фізкультури у дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ




Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: