перейти на сайт>>

Форми позакласної роботи біологічного напрямку з учнями 10-11 класів

ID роботи: 10492
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 70 стор.
Вартiсть: 250 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1 ПОЗАКЛАСНА РОБОТА ЯК ФОРМА ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ

1.1. Проблема організації позакласної роботи з біології у науково-методичній літературі

1.2. Організація і зміст позакласної роботи з біології

1.3. Характеристика основних форм організації позакласної роботи з біології

РОЗДІЛ 2 МЕТОДИКА ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ВИЯВЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ

РОЗДІЛ 3 МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ ОРГАНІЗАЦІЇ РІЗНИХ ФОРМ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З БІОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ДЛЯ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ РОЗДІЛ

4 АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З БІОЛОГІЇ ДЛЯ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

ВИСНОВКИ

СПИСОК  ВИКОРИСТАНИХ  ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



Висновок:
  1. В результаті аналізу літературних даних було з’ясовано, що під позакласною роботою більшість дослідників розуміють спеціальні позаурочні заходи, які організовуються на добровільній основі і слугують додатковим ресурсом поглиблення й удосконалення знань, здобутих на уроці. Зазначається, що роль позакласних занять дуже значима для формування творчого потенціалу, розвитку практичних умінь і навичок для набуття нових знань. Позакласна робота як елемент шкільної освіти з біології займає своє місце в позаурочний час, як правило, вона охоплює тих дітей, які зацікавлені у біологічній освіті.
  2. В результаті теоретичного аналізу дослідження особливостей організації і змісту позакласної роботи з біології було з’ясовано, що цей аспект має велике навчально-виховне значення. Вона дозволяє учням розширити їх кругозір, зміцнити і поглибити знання, отримані на уроках, а можливість проведення спостережень і експерименту формує дослідницькі схильності, виявляє обдарованості учнів і допомагає вибрати професію. Позакласна робота повинна викликати інтерес у школярів, захоплювати їх різноманітними видами діяльності. Зміст позакласної роботи з біології має включати в себе вивчення навколишньої живої природи, її охорону та екологічне виховання учнів.
  3. Основними формами позакласної роботи з біології є наступні: індивідуальні заняття; епізодичні групові заняття; гурткові заняття; масові заходи. На сучасному етапі важливим стає не тільки вибір форм, методів і прийомів організації позакласної роботи, а й уміле, методично обґрунтоване поєднання з програмовим вивченням біологічних дисциплін.
  4. З метою виявлення ефективності форм організації позакласної роботи було проведено експериментальне дослідження. Контрольні зрізи, які були проведені перед початком навчання, показали, що  більшість учнів старших класів характеризується середнім або низьким рівнями володіння прийомом порівняння, визначення поняття, встановлення причинно-наслідкових зв’язків та  класифікації. Дані, які були отримані у ході експерименту свідчать про недостатній рівень сформованості прийомів розумової діяльності в учнів на уроці біології.
  5. Наведені методичні розробки організації різних форм позакласної роботи з біології         для учнів 10-11 класів включають різні види масової, групової та індивідуальної роботи. З метою удосконалення та підвищення ефективності позакласної роботи з біології у старших класах пропонується поєднувати групові та індивідуальні форми роботи. Так, на занятті «Основні положення вчення Ч. Дарвіна» учні під час групової дискусії повинні були визначити і пояснити причинно-наслідкові зв’язки вчення Ч.Дарвіна і скласти логічну схему, а у якості індивідуального завдання  учням було запропоновано домашнє завдання, яке передбачало розвиток прийомів порівняння, встановлення причинно-наслідкових зв’язків і самостійне здобуття нових знань.
  6. Після проведення контрольного тестування виявилося, що ході експерименту в учнів підвищився рівень сформованості прийомів розумової діяльності, покращилася якість знань, а також зв’язок розвитку знань та розвитку прийомів розумової діяльності. Все це свідчить про ефективність методики організації позакласної роботи з біології для учнів 10-11 класів закладів загальної середньої освіти.

НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: