перейти на сайт>>

ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УЧНІВ 5 – 7 КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

ID роботи: 10506
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 158 стор.
Вартiсть: 300 грн.


Змiст:

ВСТУП………………………………………………………………………...

РОЗДІЛ I . ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ( СЕРЕДНІЙ СТУПІНЬ НАВЧАННЯ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ)……………………………….

1.1. Психолого – вікові особливості учнів середнього ступеня навчання закладів середньої освіти………………………………………………………………

1.2. Психолінгвістичні, лінгвістичні, структурно-функціональні особливості англійського діалогічного мовлення……………………………………………….....

1.3. Мета та зміст формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні в учнів середнього ступеня навчання закладів середньої освіти………...

1.4. Зміст, структура, принципи проектної діяльності та її потенціал у формуванні англомовної компетентності в діалогічному мовленні в учнів середнього ступеня навчання закладів середньої освіти…………………………….

Висновки до розділу I…………………………………………………………….

РОЗДІЛ II. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (СЕРЕДНІЙ СТУПІНЬ НАВЧАННЯ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ)………………………………………………...

2.1. Типологія проектів і прийомів для формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні учнів закладів середньої освіти………...

2.2. Класифікація прийомів формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні засобами проектної діяльності (середній ступінь навчання закладів середньої освіти)……………………………………………………………...

2.3. Етапи формування англомовних умінь діалогічного мовлення в учнів середнього ступеня навчання закладів середньої освіти…………………………….

Висновки до розділу II……………………………………………………………

 

РОЗДІЛ III. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (СЕРЕДНІЙ СТУПІНЬ НАВЧАННЯ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ)………………………………………………...

3.1. Система вправ дя формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні засобами проектної діяльності (середній ступінь навчання закладів середньої освіти)……………………………………………………………...

3.2. Експериментальна перевірка методичної моделі організації навчального процесу з формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні засобами проектної діяльності (середній ступінь навчання закладів середньої освіти)…………………………………………………………………………………...

3.3. Методичні рекомендації з формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні засобами проектної діяльності (середній ступінь навчання закладів середньої освіти)……………………………………………………………...

Висновки до розділу III…………………………………………………………...

ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………………..

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...

ДОДАТКИ………………………………………………………………………...

SUMMARY………………………………………………………………………..




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: