перейти на сайт>>

Формування географічних уявлень у школярів

ID роботи: 1480
Тип роботи:
Об'єм: 52 стор.
Вартiсть: 50 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Уявлення та особливості їх формування
1.1. Фізіологічні основи уяви. Процес створення образів уяви
1.2. Формування географічної уяви через формування географічних понять
Розділ 2 Методи і прийоми формування географічних уявлень у школярів
2.1. Значення моделювання природних явищ для формування географічних уявлень школярів
2.2. Роль творчості для формування географічної уяви
2.3. Метод спостережень та його роль у формуванні географічних уявлень
Розділ 3 Методика формування географічних уявлень
3.1 Методика формування уявлень на основі усвідомлених понять
3.2. Аналіз результатів дослідно – експериментальної роботи
Висновок
Додатки
Урок – подорож з елементами навчального проектування
Зразки оформлення маршрутів
Критерії



Висновок:

Таким чином, найчастіше уявою називають процес створення людиною на основі її попереднього досвіду образів об'єктів, яких вона безпосередньо не сприймала і не сприймає. Або: уява - це необхідний елемент творчої діяльності людини, що виражається в побудові образів продуктів праці, а також забезпечує створення програм поведінки в тих випадках, коли проблемна ситуація характеризується невизначеністю. Перше з визначень є чіткішим та лаконічнішим.
Як підтвердили результати експериментально – дослідницької роботи розвитку уяви учнів сприяє використання нестандартних уроків з використанням нестандартних завдань які сприяють розвитку творчої уяви.
Уява тісно пов'язана і з процесом сприймання. Включаючись у сприймання, вона збагачує нові образи, робить їх більш продуктивними. Щоб зрозуміти момент, зображений художником на полотні, необхідно уявити минуле життя персонажів, їх стан і почуття.
Коли говорять про здібності людини, то мають на увазі його можливості в тій чи іншій діяльності. Ці можливості приводять як до значних успіхів в оволодінні діяльністю, так і до високих показників праці.
За інших рівних умов (рівень підготовленості, знання, навички, уміння, витрачена час, розумові і фізичні зусилля) здібна людина одержує максимальні результати в порівнянні з менш здібними людьми.
Високі досягнення здатної людини є результатом відповідності комплексу його нервово-психічних властивостей вимогам діяльності.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: