


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
1.1. Поняття та особливості екологічної компетентності
1.2. Форми та методи роботи по формуванню екологічної компетентності учнів початкових класів
1.3. Засоби формування екологічної компетентності учнів початкових класів
Висновки з Розділу 1
РОЗДІЛ 2
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
2.1. Педагогічні умови формування екологічної компетентності учнів початкових класів
2.2. Методичні особливості організації та проведення уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» під час формування екологічної компетентності учнів початкових класів
Висновки з Розділу 2
РОЗДІЛ 3
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
3.1. Виявлення рівня сформованості екологічної компетентності учнів початкових класів
3.2. Аналіз ефективності роботи по формуванню екологічної компетентності учнів початкових класів на уроках «Я досліджую світ»
Висновки з Розділу 3
Висновки
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додатки
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com