Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 100 стор.
Вартiсть: 250 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ
1.1. Аналіз теоретичних підходів до поняття маркетингової стратегії
1.2. Класифікація базових конкурентних стратегій підприємства
1.3. Механізм формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкуренції
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ТОВ «КОНТЕ УКРАЇНА»
2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Конте Україна»
2.2. Оцінка конкурентного середовища ТОВ «Конте Україна»
2.3. Стратегічний аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Конте Україна»
Висновки до 2 розділу
РОЗДІЛ 3
УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «КОНТЕ»
3.1. Стратегічні пріоритети розвитку ТОВ «Конте Україна»
3.2. Пропозиції щодо формування маркетингової конкурентної стратегії ТОВ «Конте Україна»
3.3. Економічна ефективність реалізації маркетингової конкурентної стратегії ТОВ «Конте Україна»
Висновки до 3 розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com