


Змiст:
ВСТУП
ГЛАВА І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОПЕРАЦІЙ МОВНОГО АНАЛІЗУ ТА СИНТЕЗУ У ДІТЕЙ З ТЯЖКИМ ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
1.1. Психолого-педагогічна характеристика дітей із тяжкими порушеннями мовлення
1.2. Поняття звукового аналізу та синтезу, особливості їх формування у дошкільному дитинстві
1.3. Характеристика причин порушень операцій мовного аналізу та синтезу у дітей з тяжкими порушеннями мовлення
ГЛАВА ІІ. НАПРЯМКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ОПЕРАЦІЙ МОВНОГО АНАЛІЗУ ТА СИНТЕЗУ У ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
2.1. Обґрунтування методологічної бази дослідження
2.2. Аналіз результатів дослідження сформованості операцій мовного аналізу та синтезу у дітей з тяжким порушенням мовлення
2.3. Напрямки корекційної роботи з формування операцій мовного аналізу та синтезу у дітей з ТПМ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com