перейти на сайт>>

Формування управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО в процесі вивчення фахових дисциплін

ID роботи: 10355
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 107 стор.
Вартiсть: 300 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти формування управлінської культури майбутніх вихователів ЗДО

1.1. Поняття управлінської культури педагога

1.2. Специфіка та сутнісні характеристика управлінської культури вихователя ЗДО

1.3 Особливості формування управлінської культури студентів – майбутніх вихователів ЗДО

Висновки до розділу 1

Розділ 2. Дослідно-експериментальне дослідження формування управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО в процесі вивчення фахових дисциплін

2.1 Критерії, показники та рівні сформованості управлінської культури вихователя ЗДО

2.2. Педагогічні умови формування управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО в процесі вивчення фахових дисциплін

2.3. Особливості реалізації педагогічних умов формування управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО

Висновки до розділу 2

Висновки

Використана література

Додатки

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

Додаток 4



Висновок:
Основні результати вирішення поставлених в дослідженні завдань, дозволяють зробити обґрунтований висновок про досягнення поставленої роботи, яка передбачала вивчення теоретичних та практичних аспектів формування управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО в процесі вивчення фахових дисциплін. У процесі написання магістерської роботи були вирішені його основні завдання та зроблені відповідні висновки: Охарактеризовано поняття управлінської культури педагога. Управлінська культура педагога освітньої організації – це комплекс управлінських знань, умінь і досвіду, а також професійно значущих особистісних якостей лідерської і творчої спрямованості. Мистецтво управління полягає в умінні обирати найбільш ефективні для даного конкретного моменту часу й обставин методи управлінської діяльності. Управлінська культура фахівців, зайнятих у сфері освіти, являє собою частину їх професійно-педагогічної культури. Управлінська культура педагога як індивідуальна і особистісна характеристика суб’єкта включає в себе знання, вміння та ціннісні орієнтації функціонального, психологічного, особистісно-творчого і комунікативного характеру, що забезпечують реалізацію педагогом управління на таких рівнях як самоврядування, управління навчально-виховним процесом, самоврядування. Розкрито специфіку та сутнісні характеристика управлінської культури вихователя ЗДО. В сучасних умовах професійна вихователя ЗДО носить, певною мірою, управлінський характер. Управлінська культура вихователя ЗДО виступає однією з важливих складових його професіоналізму, які забезпечують ефективне педагогічне управління. Вихователі мають свободу вибору і дій, для них відкрита дорога до професійної творчості, однак значна їх частина, на жаль, слабо знайома з технологією управління виховним процесом. Визначено особливості формування управлінської культури студентів – майбутніх вихователів ЗДО. Управлінська культура розглядається як необхідна культурологічна складова професійної освіти майбутнього педагога; формування управлінської культури у майбутнього вихователя ЗДО визнається однією з найважливіших цілей навчально-виховної діяльності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Процес формування управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО повинен здійснюватися з урахуванням логіки навчального процесу і передбачати послідовне визначення цілей і завдань, змісту, організаційних форм і методів, показників оцінки результату процесу формування управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО. Описані критерії, показники та рівні сформованості управлінської культури вихователя ЗДО. На підставі проведено аналізу виділено критерії сформованості управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО: когнітивний критерій, який знаннями про сутність та функції управлінської культури вихователя ЗДО; комунікаційний критерій, який дозволяє вивчити комунікаційні схильності студентів – майбутніх вихователів ЗДО, а також їх рівень товариськості; організаційно-діяльнісний критерій, який характеризує вміння та навики здійснювати практичну професійну діяльність та розв’язувати проблемні ситуації у рамках управлінської культури. Відповідно до критеріїв сформованості управлінської культури майбутніх вихователів ЗДО розроблена діагностична матриця визначення сформованості управлінської культури майбутніх вихователів ЗДО.     З’ясовані педагогічні умови формування управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО в процесі вивчення фахових дисциплін. У процесі обґрунтування теоретико-методологічних основ управлінської діяльності і формування управлінської культури у майбутнього вихователя ЗДО був використаний підхід, при якому паралельно викладалися теоретичні основи педагогічного менеджменту, а в процесі практико-орієнтованої діяльності формувалися і розвивалися відповідні вміння та навички, тобто компетентності майбутнього фахівця ЗДО в управлінській діяльності. Першою педагогічною умовою формування управлінської культури майбутніх вихователів є цілеспрямоване вивчення теорії та практики педагогічного менеджменту та управлінської діяльності в ЗДО. Друга педагогічна умова гуртувалася не тільки на доборі змісту, але й на включення студентів у практико-орієнтовану діяльність, в рамках якої студентами безпосередньо освоюються різні управлінські вміння та способи вирішення завдань управлінської діяльності за допомогою розв’язання практичних ситуацій, які можуть виникнути під час їх подальшої професійної діяльності. Третя педагогічна умова передбачає використання у процесі формування управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО методів ігрового моделювання, а саме ділових, рольових та імітаційних ігор. Визначені особливості реалізації педагогічних умов формування управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО. У рамках виконання першої педагогічної умови передбачено вивчення психолого-педагогічних дисциплін й відповідних їм тем. При цьому базову основу вивчення теорії та практики педагогічного менеджменту та управлінської діяльності в ЗДО складають міждисциплінарні поняття навчальних курсів «Педагогічка», «Загальна психологія», «Вікова та педагогічна психологія» та інш. Включення студентів у практико-орієнтовану діяльність, тобто реалізації другої педагогічної умови передбачало ознайомлення їх з методикою аналізу та розв’язання конкретних ситуацій. Третя педагогічна умова – використання у процесі формування управлінської культури майбутнього вихователя ЗДО методів ігрового моделювання. Для виконання даної умови майбутнім вихователям може бути запропоновано програвання різноманітних посадових та особистісних ролей (керівника, педагога, методиста та ін.). З цією метою на заняттях спеціально пропонуються вправи, які вимагають моделювання поведінки в конкретній ситуації взаємодії. У підсумку слід зазначити, що у процесі формування управлінської культури студентів – майбутніх вихователів ЗДО необхідно переконати їх у тому, що в майбутній діяльності важливо застосовувати отримані педагогічні знання на практиці та нести відповідальність за якісне виконання професійного обов’язку.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: