Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 105 стор.
Вартiсть: 300 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І
Теоретичні аспекти розробки цінової політики сучасного підприємства
1.1. Цінова політика та її роль у діяльності сучасних підприємств
1.2. Ціна як елемент маркетингу та інструмент конкуренції туристичного підприємства
1.3. Характеристика стратегій ціноутворення, що використовуються у процесі формування ціни на туристичний продукт
Розділ ІІ
Аналіз ефективності цінової політики туристичної фірми «Феєрія»
2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства
2.2. Аналіз ефективності туристичної діяльності
2.3. Аналіз цінової політики туристичної фірми «Феєрія»
Розділ ІІІ
Розробка стратегії розвитку туристичної фірми «Феєрія» на основі удосконалення цінової політики
3.1. Характеристика сучасних тенденції встановлення ціни на туристичний продукт з урахуванням фактору конкуренції
3.2. Формування конкурентної цінової стратегії туристичної фірми «Феєрія»
3.3. Економічна оцінка ефективності конкурентної цінової стратегії туристичної фірми «Феєрія»
Висновок
Список літератури
Додатки
Висновок:
Підводячи підсумки, можна сказати про те, що в даний час проблема проведення правильної цінової політики особливо складна, адже на неї впливає безліч факторів відразу. У зв’язку з економічною кризою останніх років сильно впливають курси валют, зниження загальної купівельної спроможності споживачів. В таких умовах керівництву компанії дуже важливо грамотно встановлювати ціни в залежності від стратегічних цілей компанії (будь то максимізація обсягу або максимізація прибутку). Максимально ефективною в такому випадку буде максимізація збуту при зниженні цін, застосуванні розвиненої системи знижок і орієнтування на бюджетний туризм.
1. Наведено поняття цінової політики та досліджено її роль у діяльності сучасних підприємств. Політика ціноутворення є складовою частиною загальної економічної і соціальної політики будь-якого сучасного підприємства. Ціноутворення представляє із себе вельми складний процес, на який впливає багато чинників. Вибір загального напрямку в ціноутворенні, головних підходів до визначення цін на товари та послуги забезпечується на основі грамотної цінової політики. У сучасній економіці головним саме ціна виступає сполучним елементом між споживачами і виробниками товарів і послуг, яка також забезпечує рівновагу між попитом і пропозицією. Вартість товарів і послуг впливає на конкурентоспроможність, розмір прибутку, фінансову стійкість організації, а також на частку займаного ринку.
2. Охарактеризовано ціну як елемент маркетингу та інструмент конкуренції туристичного підприємства. Зазначається, що на ринку туризму процес ціноутворення і динаміка ринкових тарифів різко відрізняються від інших ринків і залежать від специфічних особливостей ринку. Сукупність особливостей сфери можна вважати основою формування вартості туристичного пакету, які необхідно враховувати в процесі маркетингового управління ціноутворенням. Для підприємств, які працюють у туристичні галузі, ціна більшою мірою, ніж інші фактори виробництва, визначає ефективність діяльності, рентабельність, життєздатність і фінансову стабільність.
3. Охарактеризовані стратегії ціноутворення, що використовуються у процесі формування ціни на туристичний продукт. Кінцева мета стратегії ціноутворення – це отримання довгострокового прибутку. У стратегії ціноутворення необхідно вирішувати ряд завдань для ефективного управління всією системою і досягненні поставленої мети, яка в даному випадку полягає у формуванні конкурентоспроможних ринкових тарифів.
Відзначимо, що ринок туризму характеризується жорсткою конкуренцією і швидким темпом розвитку, під впливом цього утворюються різні ситуації на ринку, які можуть стати фатальними для підприємств або запорукою успіху, в залежності від обраного методу ціноутворення. Стратегії формування тарифів у туристичній сфері можна визначити наступним чином: стратегії низьких цін, проникнення на ринок, «зняття вершків», престижних цін та інш.
Резюмуючи вищесказане, слід зазначити, що розглянуті методи ціноутворення, по своїй суті, досить еластичні і мають можливість переформування. Однак їх значимість з точки зору ринкової діяльності фірми залежить від того, наскільки правильно були досліджені ринок, споживчий попит, конкуренція, власні можливості.
Незалежно від обраної стратегія ціноутворення управління процесом формування ринкової вартості туристичного пакету може бути ефективним, якщо враховує вплив безлічі процесів і явищ, пов’язаних з господарською діяльністю туристичної фірми. Ці процеси і явища різноманітні і залежать від ринкових умов.
4. Надано організаційно-економічну характеристику туристичної фірми «Феєрія». Дослідження організації діяльності туристичного підприємства «Феєрія» показало, що воно є сучасним та конкурентоспроможним підприємством туристичної галузі. Підприємство надає широкий асортимент туристичних послуг, має гарний імідж серед своїх клієнтів. Туристична фірма пропонує своїм клієнтам велику кількість різноманітних турів, але найбільш популярними є напрямки лікувального, пляжного та оздоровчого туризму. Клієнтaми туристичної фірми «Феєрія» є люди з великим тa середнім дoстaткoм, які віддaють перевaгу прoвoдити чaс пoдoрoжуючи.
Управління туристичною фірмою «Феєрія» здійснюється на базі лінійно-функціональної структури управління, що включає бухгалтерський відділ (головний бухгалтер); комерційний відділ (менеджерів по рекламі); системного адміністратора.
5. Проведено аналіз ефективності туристичної діяльності. Головним джерелом формування валового прибутку є основна базова діяльність функціонування підприємства. Турфірма «Феєрія» успішно працює на вітчизняному ринку туристичних послуг. Проведений аналіз обсягів реалізації туристичних послуг, а також показників ліквідності, платоспроможності та ділової активності свідчить про скорочення обсягів діяльності туристичної фірми у 2017 році. Виявлено, що на діяльність туристичної фірми «Феєрія» впливають в основному фактори зовнішнього середовища, що визначають купівельні можливості споживачів, а також складна політична та економічна ситуація.
6. Здійнено аналіз цінової політики туристичної фірми «Феєрія». Проаналізувавши цінову політику досліджуваного туристичного підприємства можна зробити висновок, що дане підприємство не просто призначає ту чи іншу ціну, воно створює цілу систему ціноутворення, що охоплює різні послуги в рамках товарного асортименту і враховує відмінності у витратах з організації збуту в різних географічних регіонах, відмінності в рівнях попиту, розподіл покупок за часом і інші фактори. Крім того, туристичне підприємство діє в умовах постійно мінливого конкурентного оточення і іноді саме виступає ініціатором зміни цін, а іноді відповідає на цінові ініціативи конкурентів. Підприємство встановлює вихідну ціну, а потім коригує її з урахуванням різних факторів, що діють в навколишньому середовищі. Проведене дослідження показало, що на даному туристчиному підприємстві існують певні проблеми, основними серед яких є наступні: відсутня мотиваційна політика туристів, невідлагоджена система знижок; недостатньо ефективна політика згладжування сезонних коливань. Всі ці проблеми вимагають грамотного вирішення.
7. Охарактеризовано сучасні тенденції встановлення ціни на туристичний продукт з урахуванням фактору конкуренції. Дослідження альтернатив цінової політики туристичної фірми «Феєрія» та враховуючі сучасні тенденції встановлення ціни на туристичний продукт з урахуванням фактору конкуренції для туристичній фірмі «Феєрія» рекомендується впровадження одного з найбільш перспективних напрямків туроператорської діяльності – динамічне пакетування турів, яке на даний момент є технологією, що максимально відповідає запитам туристів-споживачівє
8. Розроблені пропозиції щодо формування конкурентної цінової стратегії туристичної фірми «Феєрія».
З метою подолання основних проблем у системі менеджменту досліджуваного туристичного підприємства, які були виявлені у процесі дослідження діяльності даного туристичного підприємства, у третьому розділі пропонується низка заходів, спрямованих на виправлення існуючих недоліків. У якості основних заходів, спрямованих на покращення діяльності тур фірми пропонується внесення змін у наступні сфери діяльності:
вдосконалення мотиваційної політики клієнтів турфірми «Феєрія» (проведення фотоконкурсу, впровадження конусної програми, бону усних купонів, знижок);
коригування прибутку у період сезонних коливань (розширення асортименту турів, акція «Раннього бронювання», впровадження нових послуг для туристів, допомога в оформленні закордонного паспорта, продаж турів в кредит).
9. Здійснено економічну оцінку ефективності конкурентної цінової стратегії туристичної фірми «Феєрія». Проведені розрахунки підтвердили ефективність запропонованих заходів та доцільність їх впровадження у практичну діяльність туристичної фірми «Феєрія».
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com