перейти на сайт>>

Інтегроване навчання як чинник розвитку пізнавальної активності учнів на уроках математики

ID роботи: 10380
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 45 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.   ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ використання інтегрованого підходу до РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ учнів на уроках математики

1.1. Поняття «пізнавальна активність» у педагогічній літературі

1.2. Інтегроване навчання як форма організації освітнього процесу: загальна характеристика

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

2.1.        Особливості  міжпредметних зв’язків в інтеграції середньої математичної освіти

2.2.        Методика реалізації інтегрованого підходу  на уроках математики

ВИСНОВОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ



Висновок:
Підводячи підсумки проведеного дослідження зазначимо, що сьогодні математика проникла в усі сфери життєдіяльності людини. Розвиток виробництва, науки, інформаційних технологій неможливий без застосування математичних знань. Сучасному суспільству все більше потрібні фахівці, здатні застосовувати математичні знання в інших областях: при розробці програмних продуктів, вирішенні завдань з інших наукових галузей (біології, хімії, фізики та інших). Більшість відкриттів і розробок здійснюється на основі інтеграції знань з різних наук. Використання технології інтегративного навчання при вивченні математики дозволяє продемонструвати учням взаємозв’язок математики з іншими науками, а також сформувати уявлення про математику як про цілісну науку. Опис процесів реальної дійсності математичними засобами, вирішення практичних завдань дозволяє показати взаємозв’язок наук в природі і реальному житті. Учень, який чітко представляє застосування отриманих ним знань в реальному житті, завжди зможе вибрати в подальшому своє поле діяльності і реалізувати себе. Володіючи взаємопов’язаними, міцними знаннями, він завжди зуміє застосувати свої знання комплексно, розглянути різні варіанти вирішення однієї і тієї ж проблеми (завдання), підійти до її вивчення творчо. Під проявом творчості, застосуванням творчого підходу можна розуміти не тільки безпосереднє використання творчих здібностей у галузі мистецтва. Нестандартний погляд на вирішення якоїсь проблеми, розгляд питання з різних позицій – все це також можна віднести до творчого підходу. Адже учень, який володіє системними знаннями, завжди в майбутньому зможе побачити нові напрямки в своїй діяльності, застосувати нетрадиційні підходи, а це значить – творчо підійти до вирішення будь-якого завдання. Інтегративне навчання дозволяє розвивати так званий «інтелектуальний тип творчості». Застосовуючи при вирішенні математичних завдань знання з різних наук, виконуючи стандартні математичні завдання за допомогою комп’ютера, учень тим самим вчиться знаходити різні способи вирішення однієї і тієї ж задачі. Інтеграція знань з різних розділів математики, навчальних предметів – це творчий процес, спрямований на розвиток «інтелектуальної творчості». В ході дослідження виділені можливості інтеграції математики з іншими дисциплінами, надані рекомендації з організації та проведення інтегрованих уроків. Інтегровані уроки викликають інтерес в учнів, підвищують пізнавальну активність. Однак одночасне використання на одному уроці знань з кількох навчальних предметів може викликати труднощі у слабших учнів. Велика увага в даному випадку має відводитися вибору рівня інтеграції, форм і засобів навчання, а також доступності викладу матеріалу. Можливою є інтеграція математики не тільки з близькими їй за змістом дисциплінами природничо-наукового циклу, а й з іншими дисциплінами. Найчастіше, інтегровані уроки являють собою уроки закріплення, повторення, узагальнення і систематизації знань. Однак технологія інтегративного навчання може застосовуватися і на уроках пояснення нового матеріалу, для вивчення якого необхідно застосування знань з інших дисциплін. Серед предметів, з якими перетинаються математичні знання, можна виділити фізику, інформатику, хімію, біологію, історію, географію, астрономію. Можливим є проведення інтегрованих уроків математики з літературою, українською мовою, мистецтвом, музикою. У даній роботі розроблені уроки математики з використанням технології інтегративного навчання, засновані на інтеграції математики з наступними навчальними предметами: інформатикою, фізикою, літературою, географією, хімією, біологією, музикою. Результати дослідження показали, що використання технології інтегративного навчання сприяє підвищенню рівня знань у школярів. Таким чином, використання технології інтегративного навчання на уроках математики дозволяє систематизувати і поглибити знання учнів з математики, показати взаємозв’язок досліджуваного матеріалу з життям, підвищити інтерес до вивчення математики. Систематичне використання даної технології протягом усього навчання учнів математики і поступове введення елементів інтеграції дозволить подолати виникаючі труднощі і підвищити якість знань учнів.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: