Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 45 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ використання інтегрованого підходу до РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ учнів на уроках математики
1.1. Поняття «пізнавальна активність» у педагогічній літературі
1.2. Інтегроване навчання як форма організації освітнього процесу: загальна характеристика
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
2.1. Особливості міжпредметних зв’язків в інтеграції середньої математичної освіти
2.2. Методика реалізації інтегрованого підходу на уроках математики
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Висновок:
Підводячи підсумки проведеного дослідження зазначимо, що сьогодні математика проникла в усі сфери життєдіяльності людини. Розвиток виробництва, науки, інформаційних технологій неможливий без застосування математичних знань. Сучасному суспільству все більше потрібні фахівці, здатні застосовувати математичні знання в інших областях: при розробці програмних продуктів, вирішенні завдань з інших наукових галузей (біології, хімії, фізики та інших). Більшість відкриттів і розробок здійснюється на основі інтеграції знань з різних наук. Використання технології інтегративного навчання при вивченні математики дозволяє продемонструвати учням взаємозв’язок математики з іншими науками, а також сформувати уявлення про математику як про цілісну науку. Опис процесів реальної дійсності математичними засобами, вирішення практичних завдань дозволяє показати взаємозв’язок наук в природі і реальному житті. Учень, який чітко представляє застосування отриманих ним знань в реальному житті, завжди зможе вибрати в подальшому своє поле діяльності і реалізувати себе. Володіючи взаємопов’язаними, міцними знаннями, він завжди зуміє застосувати свої знання комплексно, розглянути різні варіанти вирішення однієї і тієї ж проблеми (завдання), підійти до її вивчення творчо. Під проявом творчості, застосуванням творчого підходу можна розуміти не тільки безпосереднє використання творчих здібностей у галузі мистецтва. Нестандартний погляд на вирішення якоїсь проблеми, розгляд питання з різних позицій – все це також можна віднести до творчого підходу. Адже учень, який володіє системними знаннями, завжди в майбутньому зможе побачити нові напрямки в своїй діяльності, застосувати нетрадиційні підходи, а це значить – творчо підійти до вирішення будь-якого завдання. Інтегративне навчання дозволяє розвивати так званий «інтелектуальний тип творчості». Застосовуючи при вирішенні математичних завдань знання з різних наук, виконуючи стандартні математичні завдання за допомогою комп’ютера, учень тим самим вчиться знаходити різні способи вирішення однієї і тієї ж задачі. Інтеграція знань з різних розділів математики, навчальних предметів – це творчий процес, спрямований на розвиток «інтелектуальної творчості». В ході дослідження виділені можливості інтеграції математики з іншими дисциплінами, надані рекомендації з організації та проведення інтегрованих уроків. Інтегровані уроки викликають інтерес в учнів, підвищують пізнавальну активність. Однак одночасне використання на одному уроці знань з кількох навчальних предметів може викликати труднощі у слабших учнів. Велика увага в даному випадку має відводитися вибору рівня інтеграції, форм і засобів навчання, а також доступності викладу матеріалу. Можливою є інтеграція математики не тільки з близькими їй за змістом дисциплінами природничо-наукового циклу, а й з іншими дисциплінами. Найчастіше, інтегровані уроки являють собою уроки закріплення, повторення, узагальнення і систематизації знань. Однак технологія інтегративного навчання може застосовуватися і на уроках пояснення нового матеріалу, для вивчення якого необхідно застосування знань з інших дисциплін. Серед предметів, з якими перетинаються математичні знання, можна виділити фізику, інформатику, хімію, біологію, історію, географію, астрономію. Можливим є проведення інтегрованих уроків математики з літературою, українською мовою, мистецтвом, музикою. У даній роботі розроблені уроки математики з використанням технології інтегративного навчання, засновані на інтеграції математики з наступними навчальними предметами: інформатикою, фізикою, літературою, географією, хімією, біологією, музикою. Результати дослідження показали, що використання технології інтегративного навчання сприяє підвищенню рівня знань у школярів. Таким чином, використання технології інтегративного навчання на уроках математики дозволяє систематизувати і поглибити знання учнів з математики, показати взаємозв’язок досліджуваного матеріалу з життям, підвищити інтерес до вивчення математики. Систематичне використання даної технології протягом усього навчання учнів математики і поступове введення елементів інтеграції дозволить подолати виникаючі труднощі і підвищити якість знань учнів.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com