перейти на сайт>>

Розвиток творчої активності на уроках образотворчого мистецтва і в позаурочний час

ID роботи: 10012
Тип роботи:
Об'єм: 36 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку творчої активності

1.1. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості

1.2. Роль образотворчого мистецтва у розвитку творчої активності школярів

Розділ 2. Методологічні аспекти розвитку творчої активності на уроках образотворчого мистецтва і в позаурочний час

2.1. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва в загальноосвітньому навчальному закладі

2.2. Система художньо-творчих вправ на уроках образотворчого мистецтва, які сприяють формуванню якостей творчо-активної особистості

Висновки

Використана література

Додатки



Висновок:

Теоретичний аналіз стану розробленості проблеми формування творчої активності особистості в педагогічної теорії показує, що вона вивчається з різних кутів зору як у загальнопедагогічному  плані, так і з позицій виявлення дидактичних умов її рішення, в аспекті її виховної цінності, а також в інтересах науково-методичного забезпечення вирішення цієї педагогічної задачі стосовно до різних видів навчально-творчої діяльності школярів, які супроводжують або вивчення основ наук, або прилучення до сфери мистецтва.

Науково-методичне забезпечення вирішення тих чи інших актуальних педагогічних завдань формування творчої особистості повинно бути засновано, як це встановлено в методології педагогіки творчості, з опорою на діяльнісний підхід, що передбачає виявлення цілей, змісту, обґрунтування принципів і методів, форм організації, ефективних засобів і умов педагогічного управління відповідними процесами розвитку особистості школяра. У нашому випадку йдеться про науково обґрунтоване педагогічне управління процесом розвитку художньо-творчої активності школярів, тобто специфічним видом активності особистості, яка можлива завдяки особливій організації навчально-творчої діяльності на уроках мистецтва, насамперед музики та образотворчого мистецтва.

Важливо забезпечити на уроці сприятливу і доброзичливу атмосферу. Також уроки повинні бути різноманітні за динамічністю, відрізнятися за формами, методами, прийомами і засобами навчання, за спрямованістю на розвиток пізнавальної діяльності.

На заняттях з образотворчого мистецтва, що представляють собою, в основному, практичні заняття, без активного включення в роботу домогтися успішних і стійких результатів неможливо. Виходячи з цього, необхідно постійно привчати учнів до самостійної художньо-творчої діяльності.   Цього можна домогтися самими різними методами, формами і засобами.

Розвиток художньо-творчого потенціалу учнів у процесі образотворчої діяльності є актуальною проблемою сучасної педагогічної науки. Застосування сучасних технологій дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, сприяє формуванню в учнів своєрідного фундаменту для розвитку більш складних творчих якостей.

Системність способів освоєння мистецтва охоплює цілий спектр методів художньої освіти. Насамперед, це ознайомлення з матеріалами художніх творів, вивчення теорії та історії становлення та розвитку мистецтва, залучення та впровадження досвіду видатних митців, сприйняття мистецтва, його аналіз, а також творче відтворення суб’єктивного сприйняття у своїх працях. Поняття культуровідповідності орієнтує особистість на особистісно-художній розвиток, засвоєння різних форм і методів навчальної роботи; спонукає до усвідомлення важливості та значущості творів мистецтва, які є надбаннями культури. Розвиток естетичних смаків на прикладах художніх творів, усвідомлення естетичної цінності мистецтва в цілому виховує естетичну спрямованість особистості. Сприймаючи твори мистецтва, захоплюючись ними, оцінюючи їх, дитина зберігає свою неповторність та індивідуальність. Це стає можливим при порівнянні власних цінностей, власної життєвої поведінки з моральними позиціями, а також при порівнянні власних емоційних переживань із художніми оцінками митця.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: