Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
1. Теоретичні аспекти функціонування супермаркету у сучасних умовах
2. Загальна характеристика супермарету «Фуршет»
3. Особливості організації продажу товарів у суперваркеті «Фуршет»
4. Аналіз ефективності функціонування супермаркету «Фуршет»
Висновок
Література
Додатки
Висновок:
Підводячи підсумки проведеного дослідження зазначимо, що управління торгово-технологічною системою сучасного супермаркету передбачає цілеспрямовані дії з планування, оптимізації та контролю торгово-технологічних систем, що забезпечують зниження витрат, підвищення ефективності та маркетингової орієнтації торгово-технологі чних рішень. Торгово-технологічний процес є ключовою ланкою в управлінні роздрібної торгової організації. У зв’язку з розвитком ринкових відносин важливе значення має раціональна організація роздрібної торгівлі з метою задоволення потреб суспільства, отримання прибутку торговельними організаціями, розширення асортименту товарів та поліпшення їх якості, вдосконалення процесів, пов’язаних з торгівлею, що і визначило актуальність теми дослідження. Супермаркет «Фуршет» єсучасним підприємством роздрібної торгівлі, тип роздрібної торгівлі – супермаркет преміум класу, що спеціалізується на продажу товарів як продовольчого, так і промислового призначення. Основним видом діяльності є торгівля роздрібна переважно харчовими продуктами, включаючи напої, та тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах В даний час торгова мережа «Фуршет» розвивається за рахунок розширення мультиформатної бізнес-моделі та географії території для задоволення потреб покупців з різнем рівнем доходів. Торгово-технологічний процес в супермаркеті «Фуршет» являє собою комплекс взаємозалежних торгових і технологічних операцій і є завершальною стадією всього торгово-технологічного процесу товароруху, який можна розділити на три основні частини: операції з товарами до пропозиції їх покупцям; операції безпосереднього обслуговування покупців; додаткові операції з обслуговування покупців. Оперативні, торгово-технологічні процеси в супермаркеті являє собою сукупність торгових і технологічних процесів, послідовно взаємопов’язаних, метою яких є доведення товарів в широкому асортименті і належної якості до споживання з найменшими витратами праці і часу. Організація технологічного процесу супермаркету «Фуршет» повною мірою забезпечує: чітке і своєчасне проведення кількісної та якісної приймання товарів; ефективне і раціональне застосування засобів механізації; складування товарів здійснюється з максимальним використанням площі і ємності складів, а також повного збереження товарно-матеріальних цінностей; раціональну організацію робіт з отборки, комплектування та підготовки до відпуску товарів. Для того, щоб забезпечити більш раціональне здійснення торгово-технологічного процесу необхідно постійно його вдосконалювати. Основними напрямками вдосконалення торгово-технологічного процесу супермаркету «Фуршет»« для підвищення прибутку та вдосконалення інноваційної діяльності пропонується запровадити наступні інновації: 1. Використання комп’ютеризованих візків (MediaCart) і рекламно-інформаційної системи, засновані на MicrosoftAtlas. 2. Впровадження сучасних ІТ-рішень, що пред’являють нові вимоги до роботи з персоналом. 3. Впровадження дисконтних карт для постійних клієнтів 4. Впровадження інформаційних терміналів електронних рекламних дисплеїв. 5. Впровадження електронних цінників, які дозволяють оперативно змінювати ціни на товар 6. Впровадження RFID технології – це спосіб автоматичної ідентифікації об’єктів, в якому за допомогою радіосигналів зчитуються або записуються дані, що зберігаються в так званих транспондерах, або RFID-мітках. Реалізація запропонованих рекомендацій буде сприяти раціональному здійсненню торгово-технологічного процесу, ефективному використанню приміщення супермаркету, торгово-технологічного обладнання, робочої сили і в кінцевому підсумку дозволить створити умови для забезпечення високої якості обслуговування покупців.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com