перейти на сайт>>

Використання інструментів PR: пабліситі (на прикладі рекламного інтернет-агентства SEO-Studio)

ID роботи: 10307
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 54 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ PR

1.1. Сутність та зміст інструментів PR

1.2. Пабліситі, як інструмент PR

1.3. Структура, елементи та  особливості формування пабліситі

РОЗДІЛ 2. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТУ PR: ПАБЛІСИТІ

2.1. Досвід використання пабліситі як інструменту PR в рекламному інтернет-агентстві SEO-Studio

2.2. Пропозиції щодо розробки ефективної стратегії розвитку паблісіті компанії SEO-Studio

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



Висновок:
Таким чином, визначаючи роль і значення PR-діяльності у сфері інформаційно-комунікативних технологій, можна констатувати, що в процесі реалізації програм використовуються різні організаційні заходи (або комунікаційні канали). До них відносять: PR-документи; соціальні заходи; неформальні комунікації; спонсорство і благодійність; Інтернет-сайти. Відмінності між паблісіті і PR, полягає в тому, що пабліситі виконує виключно комунікативну функцію, а зв’язки з громадськістю виконують управлінські задачі, на основі чого можна зробити висновок, що пабліситі – це інформація, отримана з незалежного джерела. У цьому випадку зацікавлена сторона не платить пресі або телебаченню за розміщення і публікацію потрібних матеріалів. Існує багато способів поширення інформації, вона може бути поширена шляхом включення в інформаційні звіти, галузеві бюлетені, спеціалізовані журнали та інш. Паблісіті, як інструмент PR, передбачає роботу із засобами масової інформації і полягає в наступних формах: прес-реліз (короткий виклад інформації для журналістів); прес-конференція; інформаційний лист;  прес-кіт (набір матеріалів про діяльність організації, про бренд, продукції або особистості);  прес-тур (прес-конференція, яка проводиться в різних містах); презентація; фотографії; інтернет-сайт. Робота зі створення паблісіті включає підготовку необхідної інформації для засобів масової інформації та розміщення інформації в ЗМІ. Для ефективності паблісіті необхідно, щоб воно мало фактор новизни, під якою розуміють представлення нових товарів або послуг, повідомлення про отриману нагороду, опублікування даних комерційної діяльності, тобто необхідною є наявність визначених інформаційних приводів. При цьому важливою складовою паблісіті є активна позиція керівництва підприємства або компанії. У практичні частині курсової роботи були досліджені особливості  використання   пабліситі у діяльності сучасного агентства інтернет-реклами SEO-Studio. Характеристика маркетингової діяльності SEO-Studio показала, що підприємство успішно працює на ринку інтернет-реклами. Основними видами діяльності компанії є: розробка web-додатків, просування програмних продуктів (маркетинг, реклама, SEO), дизайн будь-якої складності (рекламні матеріали, брендинг, 3d візуалізація), поліграфія, розробка логотипу та фірмового стилю, рекламні послуги: широкоформатний друк, фото та відео зйомка, написання рекламних текстів, продаж комп’ютерного обладнання. У процесі написання курсової роботи був проведений ряд досліджень, в ході яких проаналізовано діяльність компанії, а також зроблений аналіз використання паблісіті SEO-Studio. Вивчення досвіду використання пабліситі як інструменту PR в рекламному інтернет-агентстві SEO-Studio показало, що комунікації із зовнішньою громадськістю на даному етапі здійснюються завдяки формі на офіційному сайті агентства, в соціальних мережах, а також завдяки поширенню поліграфічної продукції та участі компанії в профільних спеціальних заходах. Веб-сайт SEO-Studio надає вичерпну інформацію про специфіку агентства та переваги роботи. До елементів паблісіті SEO-Studio можна віднести: коротку відео-презентацію про діяльність агентства, відео-відгуки про роботу даного рекламного інтернет-агентства з боку авторитетних експертів та клієнтів, публікації про діяльність SEO-Studio на популярних Інтрентет-порталах (розділ «Про нас пишуть»). Головним каналом поширення інформації про діяльність SEO-Studio є блог компанії на сайті, а вже потім соціальні майданчики. Блог SEO-Studio містить різну корисну інформацію, а також інтерв’ю спеціалістів агентства з приводу професійних питань. Що стосується присутності в соціальних мережах, було виявлено, що аналізоване агентство активно веде сторінку на «Facebook». Агентство  SEO-Studio має багато експертних публікацій та інтерв’ю працівників у тематичних галузевих ЗМІ, таких як Cossa.ru CMS Magazine, Forbes. Аналіз паблісіті активностей показав, що SEO-Studio бере активну участь у професійних рейтингах: Ruward, Tagline, Digital Index, що сприяє покращенню репутації агентства і є джерелом залучення великих клієнтів. На підставі проведених досліджень і поставлених проблем було прийнято рішення про підвищення ефективності використання паблісіті рекламного інтернет-агентства SEO-Studio. Для її розробки у курсовій роботі були визначені цілі і завдання, а також після ряду досліджень сформульовані стратегії і тактики, згідно інтересам і особливостям цільової аудиторії. Для досягнення поставлених цілей були сплановані онлайн- та офлайн-стратегії використання паблісіті, тактичні дії в рамках яких полягали в роботі зі ЗМІ та профільними форумами, запуском контекстної і таргетованої реклами, участі у спеціалізованих заходах, а також створення і модернізації власних інформаційних ресурсів. Практичне використання результатів роботи і впровадження розглянутих та запропонованих заходів дасть позитивний ефект і сприятиме розширенню ринкової частки та підвищенню престижу та іміджу на ринку інтернет-реклами компанії.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: