


Змiст:
Вступ
1. Рентабельність як основний показник ефективності діяльності корпорації
1.1. Поняття та сутність рентабельності
1.2. Фактори впливу на рівень рентабельності корпорацій
2. Характеристика методичних підходів до оцінки рентабельності корпорацій
2.1. Багатофакторні моделі рентабельності
2.2. Види рентабельності корпорації та методи їх розрахунку
3. Управління рентабельністю корпорацій
Практична частина
Висновки
Література
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com