перейти на сайт>>

Формування в учнів культури поведінки та спілкування

ID роботи: 10393
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Характеристика теоретичних підходів до формування культури поведінки та культури спілкування в учнів старших класів

1.1. Культура поведінки та спілкування як складові людської культури

1.2. Особливості формування культури поведінки та спілкування в учнів старших класів

Розділ 2. Методичні аспекти ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ поведінки та СПІЛКУВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

2.1. Вивчення стану сформованості культури поведінки та спілкування старшокласників

Розуміння учнями старших класів значення культури спілкування

2.2. Організація процесу формування культури поведінки та спілкування старшокласників у навчально-виховному процесі

Висновки

Використана література

Додатки



Висновок:
Таким чином, у результаті дослідження були визначені особливості спілкування сучасних старшокласників, які можна узагальнити так: зміна певних психологічних новоутворень, перебудова психічних процесів старшокласників під впливом соціального досвіду; гостра потреба у спілкуванні з дорослими на психологічно рівних засадах; встановлення інтимно-особистісних стосунків між однолітками; суперечливість між вчинками і бажаннями; деформація сімейних стосунків; рівень сформованості внутрішньої культури та система знань про культуру в усьому її розмаїтті; здатність до самопізнання, самоспостереження, самоаналізу; ступінь самостійності й соціальної активності тощо. Здійснений нами аналіз проведеного анкетування дає підстави стверджувати, що не всі старшокласники усвідомлюють, що розуміння змісту культури спілкування, прояв особистісних якостей закладається саме у роки навчання в школі. Вони не надають серйозного значення розвитку власних якостей, на основі яких здійснюється процес формування культури спілкування. Ними часто ігнорується участь у виховних заходах. Між тим позаурочна виховна діяльність є одним з умов оптимізації процесу формування культури спілкування. На жаль, досвід спілкування старшокласників у складі різноманітних мікрогруп, колективів, де вони включаються в позаурочну виховну діяльність або самі є її організаторами, свідчить про те, що в окремих випадках у частини учнівської молоді та окремих педагогів формується споживацьке ставлення до виховання культури спілкування особистості. На культуру спілкування звертають особливу увагу лише тоді, коли необхідно продемонструвати результати діяльності для позитивного сприйняття – організувати і провести певний захід, акцію, свято, чергову зустріч, заплановане дійство тощо. Процес формування культури спілкування старшокласників передбачає передачу знань конкретного змістового наповнення, формування практичних умінь і навичок побудови взаємин на різних рівнях взаємодії. Культура поведінки та спілкування є особистісною і особливості її формування у старшокласників вимагають активних суб’єктних зусиль (інтелектуально-пізнавальних, емоційно-оцінювальних, мотиваційних, практично-діяльнісних), важливого значення, на нашу думку, набуває організація різноманітної діяльності старшокласників (навчальної, виховної, соціальної, самотворчої), яка активно сприятиме оволодінню культурою спілкування, її трансформації у власні переконання, тому процес формування культури спілкування старшокласників ми наповнили таким змістом: одержання певної суми теоретичних знань із зазначеної проблеми; організація комунікативної практичної діяльності старшокласників; активна участь в життєдіяльності класного колективу; можливість вибору, самовизначення в сфері спілкування; розширення кругозору учнів, пізнання ними різних сторін соціальної дійсності, людських взаємин у їхньому різноманітті; визначення власної позиції у світі взагалі й шкільному оточенні зокрема. Організація процесу формування культури поведінки та спілкування старшокласників може здійснюватися шляхом реалізації факультативних курсів, які на сьогоднішній день займає одну з провідних позицій соціальних технологій. Творчий зміст розробленого курсу «Основи культури спілкування» являє собою конструктивну, творчу діяльність, сутність якої полягає в аналізі проблеми взаємодії школярів та виявленні причини її виникнення, вироблення цілей і завдань, що характеризують бажаний стан об'єкта, розробці шляхів і засобів досягнення поставленої мети.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: