


Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти впровадження маркетингових досліджень на сучасних підприємствах
1.1. Поняття та сутність маркетингових досліджень
1.2. Особливості проведення маркетингових досліджень на сучасних підприємствах
Розділ 2. Характеристика маркетингової діяльності Корпорації ROSHEN
2.1. Організаційно-економічна характеристика Корпорації ROSHEN
2.2. Аналіз системи стратегічного маркетингового управління Корпорації ROSHEN
Розділ 3. Організація маркетингових досліджень Корпорації ROSHEN
3.1. Пропозиція про проведення маркетингового дослідження. Методологія дослідження
3.2. Аналіз результатів дослідження споживачів ТМ «Roshen»
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com