перейти на сайт>>

Шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства

ID роботи: 10637
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 38 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

ВСТУП

  1. Огляд літератури з проблем Маркетингової комунікаційної політики підприємства

  2. Аналіз організаційно-економічної характеристики ДЦ «Дніпролаб»

  3. Дослідження комплексу маркетингу ДЦ «Дніпролаб»

  4. Особливості організації маркетингової комунікаційної політики ДЦ «Дніпролаб»

  5. Удосконалення організації маркетингової комунікаційної політики ДЦ «Дніпролаб»

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



Висновок:
Таким чином, у процесі написання курсової роботи було досягнуто її основні цілі та завдання, поставлені на початку дослідження. Охарактеризовано теоретичні аспекти організації маркетингової комунікаційної політики на сучасному підприємстві. Основна мета маркетингової комунікаційної політики – формування попиту на продукцію, що випускається і стимулювання її збуту. Досягнення даних цілей на практиці відбувається за рахунок інформування, переконання і т. п. Проведене дослідження особливостей маркетингового управління в ДЦ «Дніпролаб» показало, що дане підприємство – це багатопрофільний амбулаторно-поліклінічний медичний заклад вищого рівня акредитації, який дає змогу провести комплексне і якісне обстеження до 700 пацієнтів на протязі робочого дня. Досліджуване підприємство надає весь спектр сучасних послуг в області лабораторної діагностики. Мета створення та функціонування лабораторії ДЦ «Дніпролаб» – підвищення якості медичних досліджень до рівня світових стандартів, впровадження найсучасніших технологій в області діагностики, удосконалення діючої системи доказової медицини. Охарактеризовано основні складові комплексу маркетингу ДЦ «Дніпролаб», до яких віднесено асортимент послуг, цінову політику, політику комунікацій та політику розподілу. Підприємство надає широкий спектр основних та додаткових послуг. Цільові групи ДЦ «Дніпролаб» – це пацієнти зі спадковими, інфекційними та мультифакторіальними захворюваннями; лікарі, що виконують науково-дослідні роботи на базі лабораторії lab-on-chip, фармацевтичні компанії. Цінова політика ДЦ «Дніпролаб» забезпечується за рахунок високої якості і помірною ціною, високої кваліфікації працівників та низьких витрат на рекламу послуг через їх вузьку спрямованість. Заходи щодо стимулювання продажів і реклами: формування знижок, методик розрахунку цін, реклама на транспортних засобів, реклама у пресі, реклама на метро-лайнах, реклама у медичних закладах. Система каналів просування діагностичних послуг: реклама, Інтернет-сайт, страхові компанії. Лікарі-лаборанти клініко-діагностичної лабораторії регулярно приймають участь в українських та міжнародних пленумах, наукових конференціях з питань лабораторної діагностики. Визначена мета комунікаційної політики ДЦ «Дніпролаб» на сучасному етапі – збільшення числа постійних пацієнтів, залучення нових пацієнтів. І відповідності з означеною метою були запропоновані заходи щодо удосконалення політики комунікацій, зокрема проаналізовано сайт компанії та внесено пропозиції щодо його оптимізації з метою підвищення його ефективності та удосконалення процесу зворотного зв’язку із клієнтами діагностичного центру.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: