перейти на сайт>>

Організація маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Епіцентр К»

ID роботи: 10640
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 80 стор.
Вартiсть: 45 грн.


Змiст:

ВСТУП

  1. Огляд літератури з проблем організації маркетингової діяльності підприємства

  2. Аналіз організаційно-економічної характеристики ТОВ «Епіцентр К»

  3. Дослідження комплексу маркетингу підприємства

  4. Особливості організації маркетингової діяльності на ТОВ «Епіцентр К»

  5. Удосконалення організації маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К»

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



Висновок:
Таким чином, у процесі написання курсової роботи було досягнуто її основні цілі та завдання, поставлені на початку дослідження. Охарактеризовано теоретичні аспекти  організації маркетингової діяльності на сучасному підприємстві. Діяльність у сфері маркетингу є ком­плексною системою, що включає стратегічне, тактичне та оперативне планування маркети­нгової діяльності. Воно являє собою система­тичний процес, який включає оцінювання ма­ркетингових можливостей і ресурсів, визна­чення цілей маркетингу й розробку плану впровадження й контролю заходів, які в суку­пності забезпечують виробництво та реаліза­цію продукції, задоволення наявного попиту та майбутніх потреб цільового ринку. Проаналізовано стан формування товарної політики на ТОВ «Епіцентр К». З’ясовано, що в 2019 р. найбільшу питому вагу в структурі  виручки від реалізації займали будівельні матеріали – 34%. Реалізація покриття для підлоги та плитки принесла підприємству 11,5% виручки від реалізації. 11,4% у загальній структурі реалізації має товарна група  «Вироби з металу», приблизно по 10% – товарні група «Сантехніка» та «Вироби з дерева». Питома вага інших товарних груп у загальній структурі реалізації ТОВ «Епіцентр К»  складає менше 10%: «Електротехніка» – 6,4%, «Декор» – 5,7%, «Сад та город» – 4,8%, «Автогруппа та електроінструмент» – 3,5%, «Інструменти» – 2%. Досліджено методи ціноутворення ТОВ «Епіцентр К». З’ясовано, що основним методом, який використовується на даному підприємстві є  метод прямих (граничних) витрат (метод «директ-костінг»). Крім того, починаючи з 2018 року на даному підприємстві все активніше використовується   метод встановлення цін з орієнтацією на конкурентів. Використання даного методу та систематичне вивченні цін на аналогічну продукцію у основних конкурентів вплинуло на розмір середньої торгової націнки, яка має тенденцію до зниження з 35% у 2017 році до 28,7% у 2019 році. Проведено аналіз політики розповсюдження та комунікацій на досліджуваному підприємстві. Можна сказати, що ТОВ «Епіцентр К»  саме є посередником і виступає останнім каналом в системі розподілу – продає товар кінцевому споживачеві. У зв’язку з цим найважливішим напрямком збутової політики є заходи, безпосередньо спрямовані на  проведення спеці­альних робіт з розміщення й викладення товару у торгівельному залі, оформ­ленні місць продажу, контролі складських запасів, тобто заходи мерчендайзингу. Аналіз витрат ТОВ «Епіцентр К» на маркетингові комунікації оказав, що єдиної тенденції серед витрат немає. Зокрема, спостерігається зростання рекламних витрат у першому півріччі  і зниження – у другому, причому така тенденція простежується на протязі всього аналізованого періоду і викликана непродуманою рекламної політикою. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Епіцентр К».  Проведений аналіз дозволяє дати позитивну оцінку результатам господарської діяльності. Запропоновано заходи з удосконалення організації маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К». Проведено формування програми комплексу маркетингової діяльності та здійснена оцінка її ефективності. Маркетинговою  програмою ТОВ «Епіцентр К» на 2021 рік передбачено створення додаткових каналів розподілу, організація  постійно діючої виставки на території підприємства та створення інтернет-магазину.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: