Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
ВСТУП
-
НЕСТАНДАРТНІ УРОКИ ТА ЇХ МОЖЛИВОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1.1. Нестандартні уроки в теорії та практиці шкільного навчання
1.2. Загальна характеристика нестандартних уроків у процесі вивчення курсу «Зарубіжна література»
-
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
2.1. Особливості підготовки та проведення нестандартних уроків зарубіжної літератури
2.2. Методичні основи розробки нестандартних уроків зарубіжної літератури
ВИСНОВКИ
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
Висновок:
Нетрадиційний урок – це насамперед імпровізоване навчальне заняття, яке має нестандартну структуру та своєрідну креативну методику. Ці уроки спрямовані на активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів, адже вони глибоко зачіпають емоційно-мотиваційну сферу, формують дух конкуренції, надихають на творчі підходи, розвивають творче мислення, формують мотивацію навчально-пізнавальної діяльності. Порівнюючи із звичайним, академічним заняттям нетрадиційний урок стимулює пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативу учнів. Навчання на ньому спрямоване на підвищення їхніх знань, формування працьовитості, потрібних у житті навичок і вмінь. Використання нестандартних форм проведення уроків літератури зможе вирішити багато проблем, що постають перед вчителем при вивченні творів художньої літератури: розвивають мовлення, активізують розумову діяльність, тобто допомагають вирішити багато навчальних завдань, які стоять перед учителем-словесником. Аналіз педагогічної літератури дозволив виділити кілька десятків типів нестандартних уроків, які сприяють різноманітності навчального процесу, розширюють кругозір, розвивають мислення, пам’ять, уяву, роблять складний матеріал більш доступним. Основу гармонійного розвитку особистості становить синтез інтелектуально-пізнавальної, емоційної та практичної діяльності. Нетрадиційні форми уроку зарубіжної літератури реалізуються, як правило, після вивчення або узагальнення будь-якої теми або кількох тем. Ці уроки проходять в незвичайній, нетрадиційній обстановці, оскільки вона створює атмосферу свята при підведенні підсумків виконаної роботи, знімає психічний бар’єр, що виникає в традиційних через страх скоїти помилку. На таких уроках вдається досягти найрізноманітніших цілей методичного, педагогічного і психологічного характеру. Використання нестандартних уроків позитивно впливає на навчальний процес. У школярів зростає інтерес до матеріалу і уроків в цілому. Знання, отримані на такому уроці, краще засвоюються і закріплюються, тому треба частіше застосовувати нетрадиційні методи на уроках зарубіжної літератури. Важливо, що саме на таких уроках створюється особлива психологічна ситуація навчання – це ситуація успіху, яка орієнтує увагу навчальної групи виключно на позитивні результати і досягнення учнів. Використання медіапрезентацій, проектної технології, уроків-диспутів та інших нетрадиційних форм проведення уроків дозволяє учням стати активними учасниками в освоєнні програмного матеріалу на уроках зарубіжної літератури. При цьому ефективність нестандартних уроків забезпечується за умови володіння викладачем методикою їх проведення та умілого використання таких уроків у певній системі в поєднанні з традиційними формами роботи.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com