


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМІВ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧ З ПАРАМЕТРАМИ
1.1. Задачі з параметрами: загальна характеристика
1.2. Особливості вирішення задач з параметрами з використанням прийомів логічного мислення
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЛОГІЧНИХ ПРИЙОМІВ МИСЛЕННЯ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ З ПАРАМЕТРАМИ
2.1. Алгоритм розв’язування задач з параметрами
2.2. Особливості застосування логічних прийомів мислення у процесі розв’язуванні задач з параметрами
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Висновок:
Задачі з параметрами складають невід’ємну частину шкільного курсу з математики. Їх вирішення викликає чималі труднощі в учнів, які можуть бути пояснені відсутністю в нині діючих підручниках чітких методичних вказівок щодо вирішення завдань даного класу. Задачі з параметрами – це нестандартні задачі, тобто незвичайні як за постановкою і змістом, так і за методами вирішення. Роль таких задач, їх користь і важливість для розвитку інтуїції, логічного мислення, творчих здібностей учнів, формування у них високої математичної культури дуже великі. Для вирішення задач з параметрами необхідно вміння проводити досить розгалужені логічні побудови і дослідження, вміння використовувати знання в нестандартних ситуаціях. Тому такі завдання можуть бути засобом організації та розвитку творчої діяльності школярів. Увага до задач з параметрами обумовлена тим, що такі задачі припускають наявність в учнів навичок міркувань, а також глибокого і різнобічного використання матеріалу шкільного курсу математики, показують підготовленість учнів до подальшого навчання за спеціальностями з великим обсягом математичних дисциплін. У процесі навчання необхідно не тільки показати способи вирішення задач певного типу, а й організувати процес засвоєння цих способів. У процесі розв’язання задач з параметрами доводиться весь час виробляти нескладні, але послідовні міркування, складати логічну схему розв’язуваної задачі. Тому такі завдання є незамінним засобом для тренування логічного мислення. А звичка до математичних міркувань дуже корисна при вивченні вищої математики і використанні отриманих знань. В даний час накопичено значний арсенал методичних прийомів, що дозволяють ефективно навчати школярів прийомам вирішення завдань з параметрами. У курсовій роботі розглянуто особливості застосування деяких з них: «Варіювання несуттєвих властивостей задачі», «Рішення ключової і навчальних задач», «Проведи повне дослідження задачі». Вивчення нестандартних методів на прикладі розв’язання задач з параметрами не тільки дозволяє розширити область успішно розв’язуваних задач з математики, а й сприяє розвитку у старшокласників нестандартного, конструктивного математичного мислення. За допомогою задач з параметрами можна перевірити знання основних розділів шкільної математики, рівень математичного та логічного мислення, початкові навички дослідницької діяльності, перспективні можливості успішного оволодіння в подальшому курсом вищої математики.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com