Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 90 стор.
Вартiсть: 250 грн.
Змiст:
ВСТУП……………………………………………………………………….... |
Розділ 1 ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО РУХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА………………………………………………………………….. |
1.1. Поняття «рухова діяльність», «мотивації до рухової діяльності» |
1.2. Фізичне виховання здобувачів вищої освіти як об’єкт дослідження………………………………………………………………….. |
1.3. Соціальні й педагогічні аспекти розвитку рухової діяльності здобувачів вищої освіти ……………………………………………………… |
1.4. Чинники, які сприяють підвищенню мотивації до рухової діяльності здобувачів вищої освіти………………………………………………………. |
Висновки до першого розділу……………………………………………….. |
РОЗДІЛ 2 МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ………………... |
2.1.Методи дослідження………………………………………………………. |
2.2. Організація дослідження…………………………………………………. |
РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ І ЇХ ОБГОВОРЕННЯ………... |
3.1. Стан проблеми формування мотивації до рухової діяльності здобувачів вищої освіти |
3.2. Педагогічні умови формування мотивації до рухової діяльності здобувачів вищої освіти ……………………………………………………… |
3.3. Результати експериментальної роботи………………………………….. |
Висновки до третього розділу………………………………………………... |
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………… |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………... |
ДОДАТКИ……………………………………………………………………... |
Висновок:
Таким чином, у даному дослідженні були теоретично обґрунтовані та експериментально перевірені педагогічні умови формування мотивації до рухової діяльності здобувачів вищої освіти. Виконання основних завдань дослідження дозволило дійти наступних висновків:
- Аналіз та узагальнення науково-методичної та психолого-педагогічної літератури, вітчизняного та зарубіжного досвіду з проблеми формування мотивації до рухової діяльності здобувачів вищої освіти показав, що одна з базових потреб людини – потреба в русі, яка є вродженою. Студенти представляють категорію населення з підвищеними факторами ризику, до яких відносяться нервове і розумове перенапруження, постійні порушення режиму харчування, праці та відпочинку. В способі життя студентів часто спостерігається відсутність турботи про здоров’я: невпорядкованість, хаотичність, що виражаються в несвоєчасному прийомі їжі, систематичному недосипанні, малому перебуванні на свіжому повітрі, недостатньої рухової активності; відсутністю гартуюючих процедур; виконання самостійної навчальної роботи під час, призначений для сну; наявність шкідливих звичок. Накопичуючись протягом навчального року і всього навчання у вузі, негативні наслідки роблять істотний вплив на стан здоров’я студентів.
- Дослідження стану проблеми формування мотивації до рухової діяльності здобувачів вищої освіти дозволило виявити ряд соціально-психологічних факторів, які визначають ефективність процесу фізичного виховання. Негативним фактором є те, що значна частина студентів серед основних мотивів заняття фізичними вправами відзначають повинність. Також вагомими є фактори, які перешкоджають регулярним заняттям фізичними вправами: відсутність вільного часу, особливості вольової сфери, відсутність підтримки, відсутність фізкультурно-оздоровчих груп за напрямком, що цікавить. Встановлено, що лише 42,86% студентів контрольної та 43,75% студентів експериментальної групи повною мірою задоволені організацією фізичного виховання у вищому навчальному закладі; 19,05% студентів контрольної та 18,75% студентів експериментальної групи відносяться до занять з байдужістю, що є великим резервом у вдосконаленні організації фізичного виховання. Крім того, доволі значна частина студентів (38,10% досліджуваних контрольної та 37,50% студентів експериментальної групи) негативно ставляться до тих занять, які організовані кафедрою фізичного виховання. Аналіз добової рухової активності студентів виявив занадто низький рівень спеціально-організованої м’язової діяльності.
- З урахуванням реального стану рівня розвитку мотивації до рухової діяльності здобувачів вищої освіти нами були розроблені педагогічні умови, які дозволяють доцільно, постійно і поступово розвивати у студентів стійкі мотиви до рухової діяльності та занять фізичними вправами. Аналіз літературних джерел та результати власних досліджень з проблеми формування інтересу студентів до занять фізичною культурою показали, що особливої значущості набувають сучасні підходи до фізичного виховання студентів, які позитивно вирішують проблему формування інтересу до занять фізичною культурою. Розроблені педагогічні умови формування мотивації до рухової діяльності здобувачів вищої освіти включають: взаємопов’язану і взаємозалежну спільна діяльність викладача і студента, яка включає пряме або непряме педагогічне керівництво і є результатом двох взаємопов’язаних процесів: навчання та виховання; застосування особистісно-орієнтованого підходу у процесі організації занять з фізичного виховання у вузі; використання на заняття фізичною культурою модульного принципу побудови практичних занять.
- Розроблені методичні рекомендації щодо формування мотивації до рухової діяльності здобувачів вищої освіти включають:
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com