перейти на сайт>>

Формування маркетингової стратегії в умовах конкуренції на ТОВ «Конте»

ID роботи: 10748
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 100 стор.
Вартiсть: 250 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ

1.1. Аналіз теоретичних підходів до поняття маркетингової стратегії

1.2. Класифікація базових конкурентних стратегій підприємства

1.3. Механізм формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкуренції

Висновки до 1 розділу

РОЗДІЛ 2

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ТОВ «КОНТЕ УКРАЇНА»

2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Конте Україна»

2.2. Оцінка конкурентного середовища ТОВ «Конте Україна»

2.3. Стратегічний аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Конте Україна»

Висновки до 2 розділу

РОЗДІЛ 3

УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «КОНТЕ»

3.1. Стратегічні пріоритети розвитку ТОВ «Конте Україна»

3.2. Пропозиції щодо формування маркетингової конкурентної стратегії ТОВ «Конте Україна»

3.3. Економічна ефективність реалізації маркетингової конкурентної стратегії ТОВ «Конте Україна»

Висновки до 3 розділу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ




Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: