


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ КОГНІТИВНОЇ СФЕРИ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА
1.1. Аналіз наукової психологічної літератури з проблеми вивчення когнітивної сфери дитини-дошкільника
1.2. Психологічна характеристика розвитку когнітивної сфери дитини-дошкільника
1.3. Психологічні особливості організації навчальної діяльності в дошкільних закладах освіти
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ КОГНІТИВНОЇ СФЕРИ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА ПІД ВПЛИВОМ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ
2.1. Особливості розвитку когнітивної сфери дитини-дошкільника під впливом навчальних занять
2.2. Дослідження особливостей розвитку когнітивної сфери дитини-дошкільника під впливом навчальних занять
2.3. Психологічний та статистичний аналіз результатів констатувального експерименту
2.4. Практичні рекомендації щодо розвитку когнітивної сфери у дітей-дошкільників
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com