


Змiст:
ВступРозділ 1. Теоретичні засади формування корпоративної системи інтернет-маркетингу готельної мережі1.1. Аналітичний огляд літературних джерел. |
1.2. Методичні засади формування корпоративної системи інтернет-маркетингу готельної мережі.Розділ 2. Оцінка застосування інтернет-маркетингу готелем «Mercury Kiev Congress», м. Київ. |
2.1. Аналіз корпоративної системи інтернет-маркетингу готельної мережі «Accor». |
2.2. Оцінка застосування інтернет-технологій в маркетинговій діяльності готелю. |
2.3. Дослідження впливу чинників на інтернет-маркетинг підприємства.Розділ 3. Формування корпоративної система інтернет-маркетингу готельної мережі «Accor». |
3.1. Обґрунтування практичних засад застосування інтернет-технологій в маркетинговій діяльності готелю.3.2. Основні напрями формування корпоративної система інтернет-маркетингу готельної мережі. |
3.3. Прогнозування реалізації запропонованих заходів. |
Висновки та рекомендації |
Список використаних джерел |
Додатки |
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com