перейти на сайт>>

Корпоративна система інтернет-маркетингу готельної мережі «Accor»

ID роботи: 10870
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 71 стор.
Вартiсть: 400 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні засади формування корпоративної системи інтернет-маркетингу готельної мережі

1.1. Аналітичний огляд літературних джерел.

1.2.  Методичні засади формування  корпоративної системи інтернет-маркетингу готельної мережі.

Розділ 2. Оцінка застосування інтернет-маркетингу готелем «Mercury Kiev Congress», м. Київ.

2.1. Аналіз корпоративної системи інтернет-маркетингу готельної мережі «Accor».

2.2. Оцінка застосування інтернет-технологій в маркетинговій діяльності готелю.

2.3. Дослідження впливу чинників на інтернет-маркетинг підприємства.

Розділ 3. Формування  корпоративної система інтернет-маркетингу готельної мережі  «Accor».

3.1.   Обґрунтування практичних засад застосування інтернет-технологій в маркетинговій діяльності готелю.

3.2. Основні напрями формування  корпоративної система інтернет-маркетингу готельної мережі.

3.3. Прогнозування реалізації запропонованих заходів.

Висновки та рекомендації

Список використаних джерел

Додатки




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: