


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ НАВЧАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО ТА ДІАЛОГІЧНОГО УСНОГО МОВЛЕННЯ
1.1. Діалогічне і монологічне мовлення, його роль у розвитку навичок говоріння як виду мовленнєвої діяльності
1.2 Характеристика основних способів навчання монологічного та діалогічного усного мовлення
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ ЯК ВИДУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІАЛОГІЧНОМУ ТА МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ
2.1. Педагогічні умови навчання діалогічному та монологічному мовленні
2.2. Система роботи з навчання діалогічного та монологічного мовлення
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com