ID роботи:
10941
Тип роботи:
Курсовая
Об'єм:
30 стор.
Вартiсть:
150 грн.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com
Замовити цю роботу за допомогою форми:
Вступ
Розділ 1 Теоретичні засади психологічного супроводу дітей з ООП в умовах інклюзивного навчання
1.1 Поняття психологічний супровід, його напрями, завдання та етапи
1.2. Практичний психолог в інклюзивному середовищі, основні напрямки його роботи
Розділ 2 Особливості організації психологічного супроводу дітей з ООП в умовах інклюзивного навчання
2.1 Аналіз найбільш типових психологічних проблем, над якими працює практичний психолог з дітьми з ООП в інклюзивному закладі
2.2 Програма психокорекційної роботи з розвитку мотивації до навчання дітей з ООП
Висновок
Список використаної літератури
Додатки