Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 300 грн.
Змiст:
ВСТУП
ГЛАВА І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОПЕРАЦІЙ МОВНОГО АНАЛІЗУ ТА СИНТЕЗУ У ДІТЕЙ З ТЯЖКИМ ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
1.1. Психолого-педагогічна характеристика дітей із тяжкими порушеннями мовлення
1.2. Поняття звукового аналізу та синтезу, особливості їх формування у дошкільному дитинстві
1.3. Характеристика причин порушень операцій мовного аналізу та синтезу у дітей з тяжкими порушеннями мовлення
ГЛАВА ІІ. НАПРЯМКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ОПЕРАЦІЙ МОВНОГО АНАЛІЗУ ТА СИНТЕЗУ У ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
2.1. Обґрунтування методологічної бази дослідження
2.2. Аналіз результатів дослідження сформованості операцій мовного аналізу та синтезу у дітей з тяжким порушенням мовлення
2.3. Напрямки корекційної роботи з формування операцій мовного аналізу та синтезу у дітей з ТПМ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com