перейти на сайт>>

Методика використання дистанційних технологій у процесі навчання учнів 10 класів алгебри і початків аналізу

ID роботи: 10983
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 65 стор.
Вартiсть: 400 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЄЮ НАВЧАННЯ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ В СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

1.1. Наукові підходи до проблеми використання дистанційних технологій у процесі навчання алгебри і початків аналізу

1.2. Поняття та сутність технології дистанційного навчання алгебри і початків аналізу

РОЗДІЛ 2

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ 10 КЛАСІВ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ

2.1. Особливості організації навчання алгебри і початків аналізу при дистанційній формі навчання

2.2. Методика проектування та впровадження технологій дистанційного навчання на уроках алгебри і початків аналізу в 10 класах закладів загальної середньої освіти

РОЗДІЛ 3

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ 10 КЛАСІВ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ

3.1. Експериментальна перевірка ефективності використання дистанційних технологій у процесі навчання учнів 10 класів алгебри і початків аналізу

3.2. Методичні рекомендації щодо використання дистанційних технологій у процесі навчання учнів 10 класів алгебри і початків аналізу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ




Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: