


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ
1.1. Характеристика наукових підходів до поняття «маркетингова діяльність»
1.2. Особливості сучасного розуміння сфери послуг як об’єкта дослідження маркетингової теорії
1.3. Особливості організації маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг
Висновок до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ «ІНСТИТУТ СІМЕЙНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ»
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «Інститут сімейної психології та консультування»
2.2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Інститут сімейної психології та консультування»
2.3. Характеристика основних складових комплексу маркетингу ТОВ «Інститут сімейної психології та консультування»
Висновок до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ІНСТИТУТ СІМЕЙНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ»
3.1. Вивчення можливостей підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Інститут сімейної психології та консультування»
3.2. Основні напрямки удосконалення управління маркетинговою діяльністю на ТОВ «Інститут сімейної психології та консультування»
3.3. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету по удосконаленню управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Інститут сімейної психології та консультування»
Висновок до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com