перейти на сайт>>

Вибір стратегії та оцінка ефективності просування нового товару

ID роботи: 1223
Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ і. Теоретичні аспекти та особливості процесу виведення нового товару на ринок
1.1. Підходи до процесу виведення нового товару на ринок
1.2. Характеристика етапів розроблення і виведення нового товару на ринок
Розділ іі. Механізм вибору стратегії та оцінкиефективності просування нового товару
2.1. Маркетингова стратегія просування нового товару
2.2. Оцінка відповідності маркетингової товарної стратегії умовам ринку
Висновки
Список використаних джерел



Висновок:

Таким чином підсумовуючи вище наведе, треба сказати, що для успіху компанії, яка виводить на новий зовнішній ринок свою продукцію необхідним є розуміння важливості чітко спланованої політики просування торгової марки. Адже політика просування торгової марки покликана оповістити споживачів про появу нової торгової марки на ринку та повідомити про переваги та сильні сторони цієї торгової марки. Завданням цієї політики є досягнення впізнаваємості торгової марки та певного рівня продаж.
Політика просування торгової марки може складатись з різних інструментів просування, які вимагають фінансових коштів. На початковому етапі кошти на просування торгової марки розглядаються як довгострокові інвестиції.
В той же час важливим є мати набір інструментів для того, щоб вимірювати ефективність політики просування, аналізувати результативність просування щомісячно, щоквартально або щорічно.
Для того, щоб досягти гарних результатів продаж недостатньо розробити та створити добрий продукт під вдалою торговою маркою, встановити підходящу ціну, вибрати зручне для споживачів місце продажу. Компанія має також повідомити своїх споживачів про нову торгову марку, показати їм їх потребу у покупці саме цієї торгової марки, підштовхнути їх до покупки та нагадати про цей продукт у майбутньому. Важливим є створити імідж торгової марки, для того щоб споживачі мали змогу відрізняти поміж великого переліку майже однакових товарів, саме продукцію під певною торговою маркою, що і є завданням політики просування торгової марки.
Політика просування являє собою будь-яку форму діяльності компанії пов’язану із інформуванням, переконанням та нагадуванням споживачам про власну торгову марку. Її мета проінформувати потенційних та існуючих споживачів про переваги власною торгової марки та стимулювання їх бажання придбати її. В сучасних умовах жорсткої конкуренції дана діяльність має місце майже на кожному ринку та політика просування відіграє визначну роль у загальній маркетинговій політиці компанії. Саме тому досить небезпечно недооцінювати важливість даної політики. Жодна приватна компанія не здатна на сьогодні вижити та бути успішною на ринку без гарної політики просування своїх торгових марок.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: