Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
1. Роль упаковки в просуванні товару на ринок
1.1. Сучасна маркетингова концепція упаковки
1.2. Види, функції та основні елементи упаковки
1.3. Вимоги до сучасної упаковки
2. Упаковка товарів: вибір, застосування, основні напрямки удосконалення
2.1. Розробка концепції упаковки
2.3. Проблеми використання упаковки
2.3. Основні напрямки удосконалення упаковки
Висновок
Використана література
Висновок:
Упаковка — це, з одного боку, засіб, який зберігає товар від пошкоджень, сприяє раціоналізації процесів його транспортування, збереження та продажу, а з другого — найважливіший елемент marketing mіх. Щодо останнього, то корисність упаковки для споживача полягає у зручності інформування (упаковка є носієм інформації про склад, характеристики, призначення, терміни зберігання, умови.
експлуатації товару) і захисті товару від впливу навколишнього середовища. Упаковка є також корисним додатком до статусу товару (розкішна упаковка підвищує його імідж, є своєрідним символом способу життя, добробуту, життє-вого успіху покупця).
Останнім часом роль упаковки значно зросла. Це пояснюється розвитком самообслуговування покупців у торговельних закладах, зростанням доходів споживачів, увагою підприємств до власного іміджу, збільшенням технічних можливостей виготовлення різноманітних видів упаковки.
При розробці товарної політики особлива увага приділяється питанням упаковки, у якій товар буде продаватися на іноземних ринках. Упаковка — це оболонка, у якій міститься товар. Вона включає тару, етикетку, вкладиш та маркірування і залежно від цілей товарної та комунікаційної політики виконує такі функції:
— збереження товару і захисту його при транспортуванні;
— забезпечення зручності транспортування і використання;
— інформаційну;
— рекламну;
— комунікаційну — демонструє марку, склад, напрямок використання;
— сегментації ринку — може спеціально розроблятися для різних сегментів ринку
— обліку товару;
— оптимізації завантаження рухомого складу транспорту;
— раціоналізації складування і завантажувально-розвантажувальних робіт;
— псевдомодифікації товару — деякі підприємства, змінюючи упаковку, представляють товар як новий.
Таким чином, можна відзначити, що упаковка стало діючим інструментом маркетингу.
Гарне упаковка може виявитися для споживача додатковою зручністю, а для виробника - додатковими коштами стимулювання збуту товару.
З упаковкою пов’язано безліч проблем, головними з яких є:
1) відбиття щирої інформації про товар на упаковці й у маркуванні;
2) надмірна вартість упакування деяких товарів;
3) використання дефіцитних ресурсів;
4) забруднення навколишнього середовища.
Таким чином, фірма повинна прийняти оптимальне рішення про упаковку свого товару, що повинна забезпечити захист товару, економію коштів, зручність користування товаром і його пропагандою.
Підбиваючи підсумок всьому вищесказаному, необхідно відзначити, що маркетингова стратегія підприємства визначає, які саме інструменти будуть обрані для будівництва й захисту приналежного йому бренда, а також те, як будуть розставлені пріоритети серед цих інструментів. Сьогодні покупець навчився вибирати товари, і навіть при невисокій купівельній спроможності він не купує сліпо, а порівнює товари між собою. Саме тому упаковка товару отримала одну провідних ролей у товарній політиці підприємства.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com