Тип роботи:
Об'єм: 95 стор.
Вартiсть: 300 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Застосування концепції маркетингу на автотранспортному підприємстві
1.1 пасажирські автомобільні перевезення як галузь економіки та елемент єдиної транспортної системи україни
1.2. Маркетинг як ринкова концепція управління транспортним процесом
1.3. Маркетингове дослідження на автотранспортному підприємстві
Розділ 2. Економічний і маркетинговий аналіз діяльності ват ‘‘рівнепасвантажтранс’’
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства
2.2.1. Характеристика маркетингового макросередовища атп
2.2.2. Характеристика маркетингового мікросередовища атп
2.3. Аналіз маркетингової діяльності ват ”рівнепасвантажтранс”
2.3.1. Товарна політика підприємства
2.3.3. Аналіз задоволення існуючого попиту на міські пасажирські перевезення
2.3.4. Аналіз пропозиції послуг пасажирського транспорту
2.4. Прогнозування величини попиту на автоперевезення
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингу на підприємстві
3.1. Удосконалення структури управління автотранспортним підприємством із урахуванням впровадження служб маркетингу
3.2. Застосування інформаційних технологій при плануванні й обліку роботи підприємства
3.3. Обґрунтування можливості підвищення якості обслуговування пасажирів
3.4. Обґрунтування інноваційного проекту впровадження експрес-маршруту із використанням нових транспортних засобів
Висновки
Література
Висновок:
Автомобільний транспорт, як і інші галузі народного господарства, реагує на трансформацію економічної системи України, яка характеризується виникненням та розвитком нових форм власності, зміною методів державного регулювання економіки, значним підвищенням самостійності підприємств, становленням нової нормативної законодавчої бази. Працювати за даних умов складно.Тому галузь в останні роки характеризується спадом виробництва, скрутним фінансово-економічним становищем більшості підприємств, високим коефіцієнтом зносу основних виробничих фондів, збитковістю автотранспортних підприємств, економією затрат на виробничі потреби і навіть банкрутством.
Отже, в умовах ринкових відносин господарська діяльність АТП вимагає здійснення організаційно-управлінських заходів із раціонального використання наявних ресурсів для підвищення її ефективності та рівня виробництва послуг.
Об’єктом дослідження даної проблеми виступає ВАТ ”Рівнепасвантажтранс”, що знаходиться у м.Рівне і надає послуги населенню із пасажирських перевезень на міських, приміських, міжміських, погодинних маршрутах міста та області, у тому числі виконує безкоштовні перевезення окремих категорій громадян згідно чинного законодавства.
Протягом періоду, що аналізується АТП не змінювало свою організаційну структуру. Така структура управління існує на багатьох АТП України, але вона не враховує сучасні ринкові умови функціонування підприємства. У дипломній роботі пропонується удосконалення структури управління із урахуванням впровадження служби маркетингу. Це вплине на економію фонду заробітної плати в розмірі 43,2 тис. грн. і на ріст обсягів перевезень.
Забезпечення підвищення оперативності отримуваної інформації і вироблення правильних управлінських рішень неможливе без впровадження автоматизованих робочих місць. З метою підвищення ефективності виробництва досліджуваного підприємства в дипломній роботі рекомендується придбати п’ять персональних комп’ютерів. Один комп’ютер заміняє трьох працівників. Їх впровадження дозволить полегшити складання розкладів руху, призведе до економії праці та підвищення якості планування перевезень.
З переходом економіки на шлях ринкового розвитку посилюється увага споживачів і суспільства до якості товарів і послуг. Це безпосередньо стосується і послуг із перевезення пасажирів автомобільним транспортом. Колишня система організації і управління пасажирськими перевезеннями не ставила перед собою завдання підвищення якості послуг. Тому для досягнення позитивних результатів необхідні нові організаційні та управлінські рішення і підходи. У даній роботі пропонується іноваційний проект впровадження експрес-маршруту у м.Рівне з використанням 5 автобусів малого класу Turbo Daili A 40E10( Івеко- Краз), придбаних на основі кредиту.
Для підвищення культури обслуговування пасажирів запропоновано проведення семінарів із водіями і кондукторами про дотримання посадових інструкцій, обов’язковість оголошення зупинок, психологічних тренінгів, де слід зосередити увагу на психологічних моментах під час спілкування із споживачами, обладнати рухомий склад радіомікрофонами, розробити швидкісні та експресні маршрути.
У перспективі для подальшого вдосконолення функціонування даного підприємства необхідно:
1) скасувати діючу систему пільгового проїзду;
2) знайти можливість надання автотранспортному підприємству кредитів на вигідних умовах розвитку виробничої бази;
3) запроваджувати нові маршрути.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com