


Змiст:
Вступ
1. Теоретичні і методологічні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства
1.1. Маркетинг як концепція менеджменту
1.2 Функції маркетингу і зміст маркетингової діяльності
1.3. Організація служби маркетингу на підприємстві
1.4. Застосування комп’ютерних технологій в управління маркетинговою діяльністю підприємства
2. Аналіз маркетингової діяльності ват „укртелеком”
2.1. Загальна характеристика фірми
2.2. Основні характеристики виробничо-господарської діяльності фірми
2.3. Характеристика і аналіз основних напрямів маркетинговій діяльності фірми
2.4 Використання сучасних комп’ютерних технологій у процесі управління маркетингом на ВАТ Укртелеком”
3. Шляхи підвищення ефективності системи управління маркетингом
3.1. Розробка маркетингової стратегії
3.2 Основні напрямки удосконалення управління маркетинговою діяльністю ВАТ Укртелеком”
3.3 Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету по удосконаленню управління маркетинговою діяльністю ВАТ Укртелеком”
3.3 Пропозиції щодо автоматизації у роботі з відділу маркетингу ВАТ „Укртелеком”
Висновок
Список використаної літератури
Додатки
Висновок:
Процес управління маркетинговою діяльністю на підприємстві починається з визначення концепції управління маркетингом, що є обов'язковим складовим елементом місії компанії. Серед основних концепцій управління маркетингом у даний час відомі наступні:
¾ концепція удосконалювання виробництва;
¾ концепція удосконалювання товару;
¾ концепція інтенсифікації комерційних зусиль;
¾ концепція маркетингового підходу;
¾ концепція соціально-етичного маркетингу.
Приведені концепції управління маркетингом - це своєрідні історичні етапи, через які проходило еволюційний розвиток маркетингу в ринкових економіках. Аналогічний процес зміни відносини до маркетингової діяльності відбувається в даний час і на українських підприємствах. В остаточному підсумку, успіху доможуться ті компанії, що раніш інших зрозуміють необхідність і важливість важливості маркетингового підходу в організації власної діяльності.
Управління маркетинговою діяльністю, як будь-який інший управлінський процес, має наступні складові частини:
¾ маркетинговий аналіз і аудит;
¾ стратегічне і поточне планування;
¾ організація процесу управління маркетингом;
¾ контроль за здійсненням маркетингових заходів.
Маркетинговий аналіз і аудит - найважливіший складений елемент процесу управління маркетинговою діяльністю, що забезпечує інформацією всі етапи процесу управління і є деталізованим дослідженням внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, його сильних і слабких сторін. Серед основних інструментів маркетингового аналізу й аудита варто назвати: техніко-економічний аналіз діяльності підприємства, аналіз макро- і мікросередовища підприємства, SWOT-аналіз, маркетингові дослідження ринку.
Інформація, отримана в результаті всебічного аналізу діяльності підприємства, використовується на етапі формального планування. Компанії розробляють три види планів: річний, довгостроковий і стратегічний.
Стратегічне планування є першою сходинкою в процесі планування і містить у собі визначення місії компанії, формулювання цілей і задач, функціональні плани. Поступово процес стратегічного планування спускається до лінійних підрозділів компанії.
Після закінчення процесу планування і визначення необхідних ресурсів наступає процес організації маркетингової діяльності на підприємстві. Цей процес неможливий без чіткого визначення маркетингових функцій кожного підрозділу і єдиного центра управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Як правило, цю роль покладають на спеціальні маркетингові підрозділи, що організуються відповідно до цілей, задач і специфіці діяльності компанії.
Результати, отримані в результаті проведення маркетингових заходів, збираються й аналізуються спеціально призначеним маркетинговим контролером. Це фахівець веде постійний процес зіставлення отриманих і запланованих результатів. На підставі зроблених їм висновків, маркетингова діяльність піддається перегляду й удосконалюванню.
У даній роботі організація управління маркетинговою діяльністю на підприємстві піддана глибокому аналізу і перегляду. На підставі методик експертного опитування і методу Делфі виконаний повний аналіз внутрішнього і зовнішнього маркетингового середовища підприємства. За допомогою методу SWOT-аналізу виявлені основні можливості і загрози, сильні і слабкі сторони ВАТ Укртелеком”. Застосована методика дозволила визначити готовність компанії до реалізації маркетингової стратегії на підприємстві як "помірну".
Проведений аналіз дозволяє рекомендувати компанії ВАТ Укртелеком” організувати єдину службу маркетингу і провести рекламну компанію в спеціалізованих виданнях.
Реалізація зазначених заходів дозволить компанії одержати економічний ефект - зростання валового доходу на 1,42%, що складає 703,858 тис. грн. Слід зазначити, що весь приріст валового доходу від упровадження запропонованих заходів і частина власних ресурсів компанії, буде використано на створення єдиної служби маркетингу. Однак, найбільш істотним результатом упровадження зазначених заходів варто вважати загальне зростання конкурентноздатності компанії, отримане у результаті методично правильного підходу до організації маркетингової діяльності.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com